رفتار بیمارگونه شکارچیان با کل شکارشده + فیلم

اخیرا فیلمی دلخراش از شکار یک کل در فضای مجازی منتشر شده که واکنش کاربران را به همراه داشته است.

به گزارش خبرنگار حوزه محیط زیست گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اخیرا فیلمی دلخراش از شکار یک کل در فضای مجازی منتشر شده که واکنش کاربران را به همراه داشته است.
 
در این فیلم شکارچیان متخلف، با رفتاری بیمارگونه از شکار کل ابراز خرسندی می‌کنند. کلی که از گردن و دهانش خون جاری است تا لذت شکارچیان را تکمیل کند.
 
شکارچیانی که در کمال آسودگی تصاویر و فیلم‌های شکار خود را در فضای مجازی منتشر می‌کنند.
 
این در حالی است که سازمان حفاظت محیط زیست طی ماه‌های گذشته خبر از راه‌اندازی مرکز فوریت‌های سایبری در این سازمان داده بود. مرکزی که بناست تخلفات مرتبط با حیات وحش که در فضای مجازی منتشر می‌شود را پیگیری و متخلف را به مراجع قضایی تحویل دهد، اما تا کنون موردی از موارد پیگیری شده توسط این مرکز اعلام نشده است.
 
گفتنی است سازمان حفاظت محیط زیست صدور مجوز شکار در مناطق چهارگانه محیط زیست و قرق‌های اختصاصی را راهکاری برای مهار تخلفات شکار و قانونمند کردن شکارچیان عنوان می‌کند، اما شاهدیم که صدور این مجوز‌ها نه تنها از تخلفات شکار جلوگیری نکرده بلکه به آن دامن زده است.
 

بیشتر بخوانید

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۵:۰۴ ۲۰ آبان ۱۴۰۰
اون بیچاره گناه داره
Germany
حمیر
۲۲:۲۳ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
لعنت خدا بر این شیاطین آخه لعین خدای تو اون حیوون زبون بسته یکیه زجر کش کردن حیوان جدای از انسانیته، فردی از خونوادت رو کشته که داری قصاصش میکنی؟ خدا همین بلا رو سرت بیاره
Iran (Islamic Republic of)
سلام
۲۲:۰۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
چرا پس،دستگیر نمیکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۱۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
این شکارچیان بیمار نیستند بلکه لاش خور ، کفتار و شغال صفت هستند که بویی از انسانیت نبرده اند . سازمان محیط زیست باید خجالت بکشد .
آخرین اخبار