برخورد قانونی با متخلفان ساخت و ساز در جهرم

شهردار جهرم گفت: نظارت و برخورد با متخلفان ساخت و ساز غیر مجاز گامی مهم در راستای جلوگیری از تضییع حقوق شهروندی است‌.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، علیرضا نظری شهردار شهرستان جهرم گفت: مالک یک ساختمان بدون رعایت حقوق شهروندی، اقدام به ساخت و ساز غیر مجاز به صورت شبانه کرده بود که بنا به درخواست مردم و با توجه به اخطارهای مکرر شهرداری نسبت به رفع تخلف و توجه نکردن مالک به این موضوع، واحد امور پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری جهرم با اخذ حکم قضایی و همراهی نیروی انتظامی، نسبت به رفع تخلف غیرمجاز اقدام کردند.

او، بیان کرد: هرگونه عملیات ساختمانی در شهر جهرم باید بر اساس ضوابط شهرسازی، اصول فنی و مهندسی و رعایت حقوق شهروندی انجام شود که در غیر این صورت با متخلفان ساخت و ساز غیر مجاز  برابر قانون برخورد می شود.

نظری، با تاکید بر اینکه ارائه مطلوب خدمات شهری از سوی شهرداری‌ها بدون همکاری و حمایت شهروندان امکان پذیر نیست، تصریح کرد: شهروندان می‌توانند از طریق ارتباط با سامانه جامع ۱۳۷ یا واحد امور پیشگیری و رفع تخلفات شهری شهرداری نسبت به ارائه گزارشات و شکایات خود اقدام کنند.

نظری از همکاری دادستان و فرماندهی محترم نیروی انتظامی شهرستان جهرم که شهرداری را در برقراری نظم و انضباط شهری یاری می دهند تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.