ترامپ وعده داد واکسن کرونا تا پایان سال میلادی جاری به تولید انبوه خواهد رسید!

رئیس جمهور آمریکا به شهروندان خود اعلام کرد تا پایان سال میلادی جاری واکسن کرونا تولید خواهد شد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری رویترز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا وعده داد واکسن ویروس کرونا تا پایان سال میلادی جاری به تولید انبوه خواهد رسید.

دونالد ترامپ در تغییر موضعی آشکار ضمن استفاده از ماسک در سفر خود به کارولینای شمالی، به شهروندان آمریکا قول داد تا پایان امسال واکسن ویروس کرونا به دست آن‌ها برسد. رئیس جمهور آمریکا که ظاهرا بقای خود را در کاخ سفید به دلیل شیوع ویروس کرونا در معرض خطر می‌بینید، ابراز امیدواری کرد تا پایان سال ۲۰۲۰ واکسن کرونا در دسترس قرار گیرد.

بنا به نوشته رویترز، میزان محبوبیت ترامپ در میان آمریکایی‌ها در سیر نزولی قرار گرفته و وی تقریبا در تمامی نظرسنجی‌های اخیر از رقیب دموکراتش عقب مانده است. با این حال رئیس جمهور آمریکا با کم اهمیت جلوه دادن ویروس کرونا و تاکید بر ساخت واکسن این بیماری سعی در حفظ روحیه در مقابل رقیب انتخاباتی خود دارد. او به تازگی به طور مکرر مردم را به استفاده از ماسک دعوت می‌کند، همان چیزی که در نزدیک به ۷ ماه گذشته پس از شیوع کرونا از استفاده از آن امتناع کرد و آن را ابزار سیاسی در دست مخالفان خود خوانده بود.

به نظر می‌رسد ترامپ با علم به اوضاع وخامت بار خود در انتخابات پیش رو، واکسن کرونا را نه درمانی برای نجات جان آمریکایی‌ها بلکه چراغ امیدی برای بقای خود در کاخ سفید می‌داند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۱۲ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
يه روده راست تو شيكمش نيست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۶ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
از كجا اينقدر مطمئنه ؟؟؟؟
آخرین اخبار