فکری: کامبک خوبی برابر فولاد داشتیم/ حریف اهوازی خیلی وقت کشی می‌کرد

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: بازیکنان ما گل‌های خورده برابر تیم فولاد خوزستان را جبران کردند و کامبک خوبی داشتیم.

فکری: کامیک خوبی برابر فولاد داشتیم/ حریف اهوازی وقت کشی زیادی کردبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمود فکری سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران درباره پیروزی تیمش برابر تیم فولاد خوزستان اظهار کرد: من  از تک تک بازیکنانم تشکر می‌کنم و به شرف آن‌ها درود می‌فرستم. به هر حال از روز اول از لحاظ شرافت و مسائل فنی به بازیکنان اعتماد داشتم. همچنین این جایگاه مناسب باشگاه نساجی و بازیکنان نبود. بازیکنان ما فرصتی برایشان به وجود آمد تا بتوانند خودشان را نشان دهند و امیدوارم در بازی‌های آینده همین روند ادامه داشته باشد.

او ادامه داد: سرمربی تیم ملی فوتبال در ورزشگاه حضور داشت و ان‌شاالله اسکوچیچ به تعداد بیشتری از بازیکنانمان نگاه مساعدی داشته باشد و آن‌ها را به تیم ملی دعوت کند. در مجموع کامبک خیلی خوبی بود. بازیکنان ما با تمام وجودشان تلاش کردند و آرامشی که از آن‌ها می‌خواستیم را داشتند و باعث شد بتوانند گل‌هایی را که دریافت کردیم جبران کنند. فشار زیادی روی حریف آورند و این فشار باعث شد حریف اشتباه کند و مرتکب خطا شود، اخطار و اخراج داشته باشیم.  

این پیروزی را به طرفداران خوبمان تقدیم می کنم 

فکری بیان کرد: ما بعد از اخراج بازیکن فولاد خیلی سریع تغییر تاکتیک دادیم و ۳ دفاعی کردیم و نفرات جلو را اضافه کردیم و خدا را شکر بازیکنان توانستند از فرصت‌ها خیلی خوب استفاده کنند و پیروزی بسیار شیرینی را به دست بیاوریم. جای طرفداران پرشور و عاشق نساجی واقعا امروز خالی بود. البته با تمام وجودمان خوشحالی و وجود آن‌ها را حس می‌کنیم، اما قشنگ‌تر بود که در استادیوم بودند و این خوشحالی را با هم تقسیم می‌کردیم. در مجموع این پیروزی را به طرفداران خوبمان تقدیم می‌کنم و امیدوارم در آینده این بازی خوب را از بازیکنان نساجی ببینیم.

تیم داوری عالی سوت زد 

سرمربی نساجی درباره داوری این بازی گفت:  جا دارد از جامعه داوری فوتبال کشورمان تشکر و قدردانی کنم و  داوران قشر مظلومی هستند. به هر حال می‌بینیم بهترین داوران دنیا اشتباه کرده و از کمک داور ویدئویی استفاده می‌کنند و اشتباهتشان را پوشش می‌دهند. در حالی که داوران ما بدون این امکانات و تکنولوژی سوت می‌زنند و بسیار خوب این کار را می‌کنند و بازی‌ها را کنترل می‌کنند. امروز هم تیم داوری عالی سوت زد و بازی را کنترل کرد.

به وقت کشی فولاد اعتراض کردیم 

فکری ادامه داد: با توجه به اینکه تیم حریف جلو افتاد و وقت کشی‌های مکرر داشت، یکی از اعتراض های ما به وقت‌کشی‌های آن‌ها بود. متاسفانه این کار منسوخ شده و نمی‌دانم چرا در فوتبال ما ادامه دارد. تیمی که یک بر صفر یا ۲ برصفر جلو است به دنبال وقت کشی است. فولاد یکی از تیم‌های خوب فوتبال ما است و بازیکنان بسیار خوبی در خطوط مختلف دارد و  نمی‌دانم چرا به آن‌ها دستور داده می‌شود که وقت تلف کنند. اما در مجموع جا دارد از تیم داوری تشکر کنم و به آن‌ها خسته نباشید و خدا قوت می‌گوییم. ان شاالله فدراسیون قدر این داوران را بهتر بداند. در بحث حق و حقوشان برخورد بهتری با آن‌ها بشود تا داوران بیشتری را در سطح آسیا و جهانی ببینیم و به آن‌ها افتخار کنیم.

فکری: کامیک خوبی برابر فولاد داشتیم/ حریف اهوازی وقت کشی زیادی کرد

سرمربی نساجی درباره حمایت مدیران باشگاه از تیم، بیان کرد: جا دارد از مدیریت باشگاه تشکر کنم که در بحث پشتیبانی و حمایت از تیم خیلی به ما کمک می‌کنند. زمانی که هواپیمای اختصاصی در اختیار ما می‌گذارند در آن صورت می‌توانیم خیلی سریع‌تر بازیکنان را به تهران برگردانیم و آن‌ها را ریکاوری و آماده بازی‌های بعدی کنیم. با توجه به فاصله کم بازی‌ها و فشار زیاد روی بازیکن‌ها، در مازندران می‌مانیم، ریکاوری کرده و برای بازی با پرسپولیس آماده سازی می‌کنیم تا مشکل خاصی به وجود نیاید.

او درباره اقامت نساجی در قائمشهر، تصریح کرد: در مجموع اگر ساختار‌ها و امکانات آماده شود و مسئولان شهری و استانی نگاه ویژه‌ای به تیم نساجی و شهر قائمشهر داشته باشند، تیم هم مشکلی برای ماندن و اسکان در قائمشهر ندارد. مهم این است که امکانات، سخت افزار‌ها  و زیرساخت‌ها را داشته باشیم که بتوانیم در کنار طرفداران تمرین و بازی کنیم و لذت ببریم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار