اعلام زمان آزمون ورودی مدارس استعداد‌های درخشان در فارس

رئیس اداره آموزش استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش فارس، گفت: از برگزاری آزمون ورودی مدارس استعداد‌های درخشان در روز‌های ۹ و ۱۰ مرداد ماه امسال است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، یونس غلامی رئیس اداره آموزش استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش فارس، بیان کرد: بر اساس اعلام سازمان ملی پرورش استعداد‌های درخشان، آزمون ورودی مدارس سمپاد، همزمان در سراسر کشور در روز‌های ۹ و ۱۰ مرداد برگزار می‌شود.

او، تصریح کرد: آزمون ورودی برای پایه هفتم، روز پنجشنبه نهم مرداد از ساعت ۹ صبح و در محل حوزه‌های از پیش تعیین شده برگزار می شود.

غلامی، ادامه داد: آزمون ورودی برای پایه دهم نیز روز جمعه دهم مردادماه از ساعت ۹ صبح و در محل حوزه‌هایی که در کارت‌های ورود به جلسه تعیین شده است برپا می‌شود.

رئیس اداره آموزش استعداد‌های درخشان و دانش پژوهان جوان آموزش و پرورش فارس، افزود:کارت‌های ورود به جلسه‌ای که برای آزمون ۲۷ تیرماه صادر شده بود، برای این آزمون معتبر بوده و بجز تاریخ برگزاری، بقیه موارد آن قابل استناد است، لذا خانواده‌ها نیازی به چاپ مجدد کارت ورود به جلسه ندارند.

او، از خانواده‌ها درخواست کرد نسبت به رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کووید ۱۹ توجه جدی به عمل آورده و از ازدحام مقابل حوزه‌های آزمون پرهیز کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار