بازیکن اسبق تاتنهام: «گرین وود» در منچستر یونایتد شرایط مناسبی دارد/ او می‌تواند مسیر «اوون» را طی کند

«ردنپ» گفت: منچستر یونایتد با بازیکنان جوان رفتار صحیحی دارد و می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که «گرین وود» در موقعیت خوبی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، «میسون گرین وود»، بازیکن تیم فوتبال منچستر یونایتد در رقابت‌های فصل جاری عمکرد خوبی داشت و در نخستین فصل حضورش در اولدترافورد، ۱۰ گل به ثمر رساند.  

«جیمی ردنپ»، بازیکن اسبق تیم فوتبال تاتنهام مدعی شده در مکالمه‌ای که چند سال پیش با «نیکی بات»، مدیر توسعه تیم اول منچستر یونایتد داشته، بات به او اعلام کرده میسون گرین وود یکی از برترین بازیکنان تاریخ منچستر یونایتد است. «ردنپ» در این باره اظهار داشت: از بات پرسیدم آیا بازیکنی در آکادمی منچستر یونایتد حضور دارد که بتوانیم به درخشش او در تیم اصلی امیدوار باشیم. «بات» در پاسخ از «گرین وود» نام برد و گفت او یکی از بهترین بازیکنانی است که تاکنون دیده ام.  

ردنپ در ادامه گفت: منچستر یونایتد با بازیکنان جوان رفتار صحیحی دارد و به همین دلیل می‌توانیم اطمینان داشته باشیم که گرین وود در موقعیت خوبی قرار دارد.


بیشتر بخوانید


بازیکن اسبق تاتنهام درباره مقایسه «گرین وود» با مایکل اوون، اسطوره فوتبال انگلیس گفت: اولین بار «اوون» را در سال ۱۹۹۷ دیدم، اما مدت‌ها قبل از آن و وقتی که «اوون» در آکادمی حضور داشت، درباره عملکردش شنیده بودم. او پسر جوان و معقولی بود که در خانواده و باشگاه پشتیبانان خوبی داشت و اجازه نداد هیچ چیز او را از فوتبال دور کند. «گرین وود» هم می‌تواند چنین مسیری را طی کند.  

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار