تاکید بر جذب حداکثری سهم کردستان از تسهیلات کرونایی

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان بر جذب حداکثری تسهیلات کرونایی استان کردستان تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، خالد جعفری معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استاندار کردستان در جلسه بررسی آخرین وضعیت عملکرد پرداخت تسهیلات حمایتی کرونا، گفت: کرونا اثرات مخربی بر روی فعالیت‌های اقتصادی گذاشته و، چون اقتصاد ما بیمار است، تحریم هستیم و ما استانی کمتر توسعه یافته هستیم، اثرات و عواقب اقتصادی کرونا بر ما دردناک‌تر بوده است.

او بر لزوم تلاش هر چه بیشتر برای جذب حداکثری سهم ۴۳۶ میلیاری استان از تسهیلات حمایتی کرونا تاکید و اذعان کرد: باید ضمن اطلاع رسانی بیشتر، مشمولان را به استفاده از این تسهیلات تشویق کنیم.

معاون اقتصادی استاندار، خاطرنشان کرد: نباید فکر کنیم با این تسهیلات همه مشکلات حل می‌شود، اما این حداقل کمکی است که می‌توانیم به کسب و کار‌های آسیب دیده داشته باشیم.

اوهمچنین تاکید کرد: پرداخت تسهیلات برای حفظ اشتغال و چرخه اقتصاد، اثرگذاری بسیار بیشتری در مقایسه با تسهیلات بلاعوض دارد؛ لذا باید برای استفاده از این فرصت با تمام توان تلاش کنیم.

جعفری ضمن هشدار نسبت به اینکه عدم اجرای مصوبات ستاد کرونا پیگرد قانونی دارد، گفت: تک تک ما جدای از وظیفه انسانی و دینی، وظیفه قانونی داریم.

او آمار و ارقام مربوط به پرداخت تسهیلات این حوزه در استان را مناسب ندانست و افزود: اگر بتوانیم مبلغ پرداختی‌ها را ۲ برابر کنیم می‌توانیم به موفقیت امیدوار باشیم.

انتهای پیام/ع

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.