آمار بالای مبتلایان به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته در روسیه

بر اساس جدیدترین آمار شمار مبتلایان به کرونا در روسیه از ۸۱۲ هزار نفر فراتر رفته است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از شین‌هوآ، با اعلام ۵ هزار و ۷۶۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا از سوی مرکز پاسخگویی به مسائل کرونایی در روسیه، شمار کل مبتلایان در این کشور به ۸۱۲ هزار و ۴۸۵ نفر رسید.

بنابر این گزارش در ۲۴ ساعت گذشته ۷۷ مورد جدید فوتی در میان بیماران کرونایی این کشور گزارش شده که تعداد کل فوتی‌ها را به ۱۳ هزار و ۲۶۹ نفر می‌رساند.

همچنین در مسکو، پایتخت این کشور که کانون شیوع کرونا در آن نیز محسوب می‌شود، ۶۸۳ مورد جدید گزارش شده که تعداد کل مبتلایان در این شهر را به ۲۳۷ هزار و ۹۴۷ نفر می‌رساند.

بنابر اعلامیه این سازمان تاکنون ۶۰۰ هزار و ۲۵۰ نفر از این بیمار بهبود یافته‌اند که ۳ هزار و ۱۱۰ نفر آن در ۲۴ ساعت گذشته گزارش شده است.

از روز شنبه حدود ۲۷ میلیون تست کرونا در این کشور انجام شده و در حال حاضر ۲۶۴ هزار و ۹۸۰ نفر در بیمارستان در وضعیت وخیم به سر برده و بستری هستند.

بر اساس گزارش سازمان جهانی بهداشت تاکنون ۱۶ میلیون و ۲۰۲ هزار و ۳۸۵ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند که از این تعداد ۶۴۸ هزار و ۴۴۵ نفر جان خود را از دست داده‌اند و ۹ میلیون و ۹۱۳ هزار و ۲۳۲ نفر نیز بهبود یافته‌اند.

آمریکا، برزیل، هند، روسیه، آفریقای جنوبی، مکزیک، پرو، شیلی، اسپانیا و انگلیس در رده‌های اول تا دهم کشور‌های آلوده به ویروس کرونا هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار