سرمربی "سردار آزمون" بهترین مربی ماه لیگ روسیه شد

سرمربی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ به عنوان بهترین مربی ماه لیگ برتر روسیه انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، "سرگئی سماک"، سرمربی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ به عنوان بهترین مربی ماه جولای رقابت های لیگ برتر روسیه انتخاب شد.

براساس اعلام صفحه رسمی مسابقات لیگ برتر فوتبال روسیه در شبکه اجتماعی "VKontakte"، "سرگئی سماک"، سرمربی تیم فوتبال زنیت سن پترزبورگ که سردار آزمون را نیز در اختیار دارد، به عنوان بهترین مربی ماه جولای انتخاب شد.

سازمان لیگ برتر فوتبال روسیه با اتمام بازی‌های فصل ۲۰۲۰ - ۲۰۱۹لیگ این کشور ۵ نامزد  کسب عنوان بهترین مربی ماه جولای را معرفی کرد که در پایان این نظرسنجی سرمربی قهرمان لیگ برتر روسیه، عنوان بهترین مربی ماه جولای را از آن خود کرد.

هواداران فوتبال، کارشناسان لیگ برتر روسیه و کانال تلویزیونی Match Premier در این نظر سنجی مشارکت داشتند.

سماک برای کسب این عنوان با ۴ نامزد دیگر به نام‌های سرگئی پودپالی (آرسنال)، لئونید اسلوتسکی (روبین کازان)، مارکو نیکولیچ (لوکوموتیو مسکو) و ویکتور گانچارنکو (زسکا مسکو) رقابت می‌کرد.

زنیت با هدایت سماک در پنج مسابقه آخر خود در لیگ، چهار پیروزی برابر کراسنودار (۴- ۲)، سوچی (۲-یک)، ارنبورگ (۴-یک) و روستوف (۲- یک) به دست آورد و همچنین مقابل احمد گروژنی به تساوی یک بر یک  دست یافت . تیم سردار آزمون در این ۵ بازی ۱۳ گل به ثمر رساند.

گفتنی است تیم سن پترزبورگ چهار هفته پیش از پایان رقابت‌های لیگ برتر روسیه قهرمان این رقابت‌ها شد و سردار آزمون هم با هفده گل زده به عنوان آقای گلی این مسابقات دست یافت.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار