سرپرست انجمن زورخانه‌ای کارگران کرمان:

مسابقات زورخانه‌ای کارگران در کرمان برگزار می‌شود

سرپرست انجمن پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران استان کرمان از برگزاری نخستین دوره مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران استان کرمان به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خبر داد.

طالبی، سرپرست انجمن پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: نخستین دوره مسابقات پهلوانی و زورخانه‌ای کارگران استان کرمان، یادبود مرحوم مرشد رضا آستانی، اولین مرشد کارگران استان کرمان به مناسبت عید قربان تا عید غدیر به صورت مجازی برگزار می‌شود.

او با اعلام اینکه این رقابت‌ها به همت هیئت ورزش کارگری، اداره کل ورزش و جوانان و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی انجام می‌شوند، افزود: مسابقات در رشته پا زدن کرمانشاهی ویژه جامعه شریف کار و تولید و خانواده هایشان پیگیری می‌شود که در پایان به نفرات برتر حکم و مدال اهدا می‌شود.

طالبی هدف انجمن از برگزاری این رقابت‌ها را ایجاد نشاط و شادابی در قشر زحمت کش کارگری، شناسایی پیشکسوتان زورخانه‌ای کارگران و فعال کردن این انجمن در شهرستان‌ها عنوان و تصریح کرد: تلاش می‌کنیم با فعال کردن انجمن زورخانه‌ای کارگران در کنار و هم راستا با هیئت پهلوانی و زورخانه‌ای استان، بتوانیم کار را به نحو احسنت انجام دهیم.

او از هیئت ورزش کارگری، اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل ورزش و جوانان استان کرمان به واسطه حمایت هایشان در این رخداد ورزشی قدردانی کرد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار