حزب الله: تعرض جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای ایران اقدامی تروریستی بود

حزب الله لبنان تعرض شب گذشته جنگنده‌های آمریکایی به هواپیمای مسافربری ایران بر فراز آسمان سوریه را محکوم و آن را اقدامی تروریستی خواند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، حزب‌الله لبنان در بیانیه‌ای به شدت اقدام تجاوزکارانه جنگنده‌های آمریکا و تعرض شب گذشته آن‌ها به هواپیمای مسافربری ایران بر فراز آسمان سوریه را محکوم و تاکید کرد که اقدام آمریکا یک اقدام تروریستی و بسیار خطرناک بوده که می‌توانست پیامد‌های بسیار ناگواری در سطح کل منطقه داشته باشد.

این بیانیه می‌افزاید: اقدام دو جنگنده آمریکایی در تعرض به هواپیمای مسافربری که برخی از سرنشین‌های آن لبنانی بودند، یک موضع قاطع واحد بین المللی علیه آمریکا را می‌طلبد؛ آمریکا یک نیروی اشغالگر در زمین و آسمان سوریه است.

در پایان این بیانیه آمده است: خوشحالیم که سرنشینان این هواپیمای مسافربری در سلامت هستند؛ بر علیه قلدرمآبی مستمر آمریکا، با جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه اظهار همبستگی می‌کنیم.

شب گذشته دو جنگنده آمریکایی با نزدیک شدن خطرناک به هواپیمای مسافربری شرکت ماهان جمهوری اسلامی ایران که از خط هوایی سوریه قصد ورود به لبنان را داشت موجب آسب رسیدن به تعدادی از مسافران شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۱:۵۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
ای کاش میشد که به همین بهانه با کمک سازمان ملل، آمریکای تروریست و اشغالگر از سوریه اخراج کرد
آخرین اخبار