مدیر کل روابط عمومی صداوسیما مطرح کرد؛

دو دلیل ناکام ماندن ماجراجویی دیشب آمریکایی‌ها

محمدحسین رنجبران در صفحه توئیتری خود پستی را در رابطه با مزاحمت ایجاده شده برای هواپیمای مسافربری ایران منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شب گذشته جنگنده‌های آمریکایی برای هواپیمای مسافربری ایران مزاحمت ایجاد کردند که منجر به فرود اضطراری آن هواپیما در فرودگاه بیروت شد. این فرود ناگهانی باعث آسیب رسیدن به جان برخی از مسافرین حاضر در این پرواز شد. در این هواپیما یکی از خبرنگاران صدا و سیما نیز حضور داشت و وی از همان ابتدا با انتشار ویدئویی در فضای مجازی جزئیات این حادثه را اعلام کرد.

در همین راستا محمد حسین رنجبران، مدیرکل روابط عمومی صدا و سیما، پستی را در صفحه توئیتری خود منتشر و در آن اعلام کرد که علت ناکامی آمریکا در حادثه دیشب اول خلبان هواپیما مسافربری بود و پس از آن خبرنگار صداوسیما که در پرواز حضور داشت.

متن پست وی به این شرح است:

" ماجراجویی دیشب امریکایی‌ها بعد از لطف خدا به دو علت ناکام ماند این دو علت دو کاپیتان بودند اول کاپیتان هواپیمای ماهان و دیگری کاپیتان خبرگزاری صدا و سیما در بیروت یعنی حسن‌ عظیم‌زاده".

دو دلیل ناکام ماندن ماجراجویی دیشب آمریکایی‌ها


بیشتر بخوانید:

روایت مسافر هواپیمایی ماهان از جنگنده ای که کودکان را به سقف کوبید/ نگرانیم باز این اتفاق بیفتد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۲۳:۵۲ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
سکوت عجیب دولتمردان و مردان نظامی کشورمون واسم جای سوال داره.آقای روحانی تا کی میخوای به اسم مذاکرات قدرت و ابهت ایران رو زیر سوال ببرین.به نظرتون وقتش نشده که عکس العملی نشون بدین؟آمریکا باید چیکار کنه که شما به خودتون بیایین؟همه چی رو دادین رفت.بسه دیگه داداش.زمان گفتگو تموم شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
مسئله راهزنی و دزدی کره جنوبی کمتر از رژیم امریکا نیست. شما که روابط عمومی هستی کاری بکن. فعلا که با این سریال‌های دروغکی این کشور که کره شمالی هم قبولش نداره خوب داره بزک میشه.