کارت آزمون دکتری از ۶ مرداد توزیع می‌شود

سخنگوی سازمان سنجش آموزش گفت: توزیع کارت ورود به جلسه کنکور دکتری ۹۹ از روز دوشنبه، ۶ مرداد آغاز می شود.

فاطمه زرین آمیزی، سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره زمان توزیع کارت ورود به جلسه آزمون دکتری گفت: کارت شرکت در آزمون دکتری ناپیوسته دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی از روز دوشنبه، ۶ مرداد برای مشاهده و پرینت بر روی سایت سازمان سنجش و آموزش کشور قرار می‌گیرد.

سخنگوی سازمان سنجش افزود: داوطلبان تا ساعت ۲۴ روز چهارشنبه، ۸ مرداد مهلت دارند با مراجعه به سایت سازمان سنجش و آموزش کشور نسبت به تهیه پرینت کارت شرکت در آزمون، اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش ادامه داد: آزمون دکتری ناپیوسته در تاریخ ۹ مرداد برگزار خواهد شد. حوزه‌های امتحانی آزمون دکتری افزایش پیدا کرده و این آزمون در ۶۰ شهرستان برگزار خواهد شد.

گفتنی است، برای شرکت در جلسه آزمون، همراه داشتن پرینت کارت شرکت در آزمون و هم چنین اصل کارت ملی یا اصل شناسنامه عکسدار و ارائه آن الزامی است. داوطلبان در صورت مشاهده هر گونه اشتباه در اطلاعات ثبت نامی به باجه‌های رفع نقص مراجعه کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۶ ۰۴ مرداد ۱۳۹۹
سوابق تحصیلی رو جایگزین کنکور ارشد و دکتری کنید.
Iran (Islamic Republic of)
صبا
۰۲:۱۲ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
سلام وضع خیلی بدتر شده اما شرایط برگزاری مثل قبل حداقل در شهرستانهای بیشتر آزمون برگزار شود
United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland
محمد
۰۶:۵۵ ۰۲ مرداد ۱۳۹۹
واقعا مسخره اس شما کرونا رو به سخره گرفتین ببینین وضع کشورهایی مثل ایتالیا و اسپانیا که به مراتب از ما بدتر بود حالا چطوره ما چطور ... استرس رو فقط اونایی میگیرن که از خودشون مطمئن نیستن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
ببینیم برگزار میکنید؟
آخرین اخبار