زرین‌آمیزی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

زمان برگزاری آزمون تولیمو تغییر کرد

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: زمان برگزاری دو دوره از آزمون زبان انگلیسی پیشرفته تولیمو تغییر کرده و زمان جدید اعلام شد.

فاطمه زرین‌آمیزی سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، از به تعویق افتادن آزمون زبان انگلیسی تولیمو خبر داد و گفت: به دلیل تغییر تاریخ برگزاری کنکور کارشناسی ارشد و دکتری و تداخل به وجود آمده در تاریخ برگزاری آزمون زبان انگلیسی تولیمو سازمان سنجش  برای رفاه حال دانشجویان تصمیم به تغییر تاریخ برگزاری این آزمون گرفت.


بیشتر بخوانید 


او در ادامه بیان کرد: زمان برگزاری آزمون زبان انگلیسی تولیمو فقط در دوره های ۱۴۶ و ۱۴۷  تغییر کرده است. 

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه گفت: بر این اساس آزمون تولیموی دوره ۱۴۶ در تاریخ ۱۴ مرداد و آزمون تولیموی دوره ۱۴۷ در تاریخ ۲۲ مرداد برگزار خواهد شد.  

زرین آمیزی اضافه کرد: برای اطلاع پیدا کردن داوطلبان تاریخ جدید آزمون‌ها از طریق پیامک اطلاع رسانی شده است.  

سخنگوی سازمان سنجش در ادامه اظهار کرد: پیش از این مقرر بود آزمون زبان تولیموی دوره ۱۴۶ در تاریخ ۸ مرداد و دوره ۱۴۷ در تاریخ ۲۳ مرداد ماه برگزار شود.

زرین آمیزی یادآوری کرد: برای شرکت در جلسه آزمون داوطلبان باید ساعت: ۷:۳۰ صبح روز آزمون، به مرکز برگزاری که در زمان ثبت ­نام انتخاب کرده اند مراجعه کنند. داوطلبان باید نیم ساعت قبل از شروع فرآیند آزمون در محل حوزه امتحانی مربوطه حضور پیدا کنند، عدم حضور به­ موقع تا فرآیند آزمون و تأخیر بیش از ۱۵ دقیقه، منجر به لغو آزمون خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۵۹ ۰۱ مرداد ۱۳۹۹
آنقدر تاریخ الکی ندید بگید بعد از پایدار شدن اوضاع
الان تو پیک کروناییم
آخرین اخبار