مدیرکل پزشکی قانونی سمنان:

۵۳ پزشک در مجموعه پزشکی قانونی استان سمنان فعالیت دارند

مهدی نوروزی گفت: ۵۳ نفر پزشک و نیرو‌های تخصصی در مجموعه پزشکی قانونی استان سمنان مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، مهدی نوروزی مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان در دیدار با معاون توسعه منابع انسانی استاندار سمنان با بیان اینکه ۵۳ نفر پزشک و نیرو‌های تخصصی در مجموعه پزشکی قانونی استان سمنان مشغول به فعالیت هستند گفت: سهمیه جذب پنج نفر نیروی پزشک و تکنسین‌های تخصصی برای شهرستان‌های سمنان، شاهرود و دامغان وجود دارد.

او افزود: تقاضا داریم به واسطه نوع فعالیت و استمرار شبانه روزی ساعات کار این مجموعه، توجه و حمایت‌های ویژه در بحث‌های مالی و اعتباری صورت گیرد.

مدیرکل پزشکی قانونی استان سمنان گفت: به دلیل شیوع کرونا و محدودیت‌های اعمال شده، در سه ماهه نخست سال جاری به نسبت مدت مشابه سال قبل، در بحث معاینات بالینی حدود ۲۳ درصد و در مراجعات سرپایی تصادفات نیز ۳۶ درصد کاهش شاهد بوده‌ایم.

فاطمه منصوری معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار سمنان نیز در این دیدار با بیان اینکه کاهش هزینه‌های مالی دستگاه‌های اجرایی استان از طریق توسعه خدمات الکترونیک، ارائه خدمات غیرحضوری و برون سپاری، محقق خواهد شد گفت: توسعه خدمات الکترونیک، افزایش ارائه خدمات به صورت مجازی و همچنین استفاده از برون سپاری در بحث اصلاح ساختار خدمات اداری، می‌تواند به عنوان راهکاری مؤثر و قابل تأمل برای کاهش هزینه‌ها، در دستور کار مدیران استان قرار گیرد.

او ادامه داد: البته برخی دستگاه‌های اجرایی به واسطه نوع فعالیت و سیاست کاری، کمتر می‌توانند در بحث توسعه خدمات الکترونیک و برون سپاری ورود کنند که مجموعه پزشکی قانونی استان نیز به واسطه ماهیت ذاتی خود، از جمله این دستگاه‌ها است که باید برای رفع مشکلات اعتباری و هزینه‌ای آن، راهکاری مناسب اندیشیده شود.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.