بابایی کارنامی در گفت‌و‌گو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

حضور وزیر اطلاعات و روسای بسیج و کمیته امداد در کمیسیون اجتماعی

سخنگوی کمیسیون اجتماعی جزییات جلسه امروز کمیسیون متبوع خود را تشریح کرد.

علی بابایی کارنامی سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، در تشریح نشست امروز این کمیسیون گفت: حجت الاسلام سید محمد علوی وزیر اطلاعات، سردار سرتیپ پاسدار غلامرضا سلیمانی رئیس سازمان بسیج مستضعفین و مرتضی بختیاری رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره)  به همراه معاونان خود در جلسه امروز کمیسیون اجتماعی مجلس حضور پیدا کردند.

وی ادامه داد: وزیر اطلاعات در جلسه امروز اطلاعاتی درباره وضعیت اقتصادی، اجتماعی، سیاسی و پیشگیری‌هایی که وجود داشته به اعضای کمیسیون اجتماعی ارائه کرد. اعضای کمیسیون هم نظرات خود را درباره مباحث واقعی سازی اطلاعات با نگاه پیشگیرانه و نظارتی در تصمیم گیری‌های کلان کشور مطرح کردند.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی درباره مباحث مطرح شده با حضور سردار سلیمانی رئیس سازمان بسیج نیز اظهار کرد: در حوزه سازمان بسیج مستضعفین هم مسئله استفاده از ظرفیت‌های بسیج به صورت قانونی مطرح شد.

بابایی اضافه کرد: همان طور که رهبر انقلاب هم فرمودند که تمام جوانان کشور باید عضو گروه‌های جهادی باشند و برای نهادینه شدن این گفتمان باید از طریق بسیج اقدام شود. بناست تا این قانون به مجلس پیشنهاد شده و پارلمان هم این قانون را تصویب کند.


بیشتر بخوانید


وی ادامه داد: در واقع این قانون برای پیگیری مطالبات مردم مخصوصاً برای توسعه و آبادانی مناطق محروم و قشر‌های آسیب پذیر جامعه، اختیارات وسیعی را به سازمان بسیج می‌دهد.

بابایی کارنامی در ادامه و درباره حضور رئیس کمیته امداد در کمیسیون اجتماعی نیز اظهار کرد: همچنین در این نشست موضوعاتی همچون اشتغال مددجویان، نیازمندی‌ها و دغدغه‌های آنها با نگاه حمایتی و توانمندسازی اقشار آسیب‌پذیر مطرح شد.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار