مدیر عامل مخابرات مطرح کرد:

سامانه رسیدگی به امور کرونایی کارمندان راه اندازی شد

مدیرعامل شرکت مخابرات از راه اندازی سامانه‌ای جدید جهت پاسخگویی سریع به سؤالات تمامی کارمندان این شرکت در رابطه با کرونا خبر داد.

به گزارش حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجیدصدری، مدیرعامل شرکت مخابرات، اعلام کرد که خانواده بزرگ مخابرات در سراسر کشور با عزم ملی در گذر از شیوع دوباره ویروس کرونا، تمام تلاش خود را به کار گرفته‌اند و در همین راستا، سامانه ارتباطی ۴۲۴۲۴ با هدف تسریع پاسخگویی و رسیدگی در موارد مربوط به کرونا برای تمام همکاران اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری و بازنشستگان گرامی شرکت به زودی راه اندازی خواهد شد.

سامانه ارتباطی مذکور قابل استفاده برای تمامی کارمندان

وی خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه ارتباطی، همه همکاران در تمام بخش‌های شرکت مخابرات، شامل کارکنان رسمی، قراردادی، پرسنل خدمات اول و شسکام برای دسترسی بهتر و آسان‌تر به اطلاعات پزشکی، بیمه ای، مراکز درمانی، خدمات مشاوره‌ای و کلیه خدمات بهداشتی در زمینه این بیماری می‌توانند از طریق تماس با این درگاه ارتباطی، اطلاعات لازم را به دست آورده و هر نوع مسئله‌ای در بحث این ویروس را با کارشناسان و متخصصان مربوط در میان بگذارند.

صدری افزود: همه ما روزهای سخت و پراضطرابی را به‌خاطر شیوع فراگیر ویروس کرونا و گستردگی بیش از پیش این بیماری می‌گذرانیم، تا امروز در شرکت مخابرات ایران برای آرامش خاطر کارکنان، اقدامات گوناگون از جمله تشکیل ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در ستاد شرکت و مناطق مخابراتی تشکیل شده که دستورالعمل‌ها و اطلاعیه‌های متعددی در این خصوص به صورت فراگیر ابلاغ و اجرا شده است.

اقدامات مخابرات برای حفظ سلامت کارکنان خود

صدری با تشریح مجموعه اقدامات مخابرات در مقابله با شیوع دوباره ویروس کرونا بیان کرد: خانواده همدل و مستحکم مخابرات در سراسر کشور با تمام توان و رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی در گذر از این دوره در تلاش هستند و در این مسیر، مدیریت شرکت با تصویب طرح‌های مختلف از جمله دور کاری و حضور شیفتی کارکنان، در تلاش برای رهایی از سایه شوم این ویروس منحوس است.

وی گفت: فراهم‌سازی اقلام بهداشتی در محیط کار، کاهش ساعات کاری بخش‌های مختلف، ضرورت رعایت پروتکل‌های تردد و اجرای طرح های دورکاری و شیفتی به همین منظور می باشد و لازم است در شرایط حساس کنونی ، اقدامات تکمیلی برای رفاه حال و امنیت‌خاطر همکاران انجام شود.

سیدمجید صدری در پایان اظهار امیدواری کرد با کمک و همراهی و رفتار مسئولانه تک تک کارکنان، شرایط حاد کنونی را پشت سر گذاشته و با توکل بر خداوند متعال هر چه زودتر به شرایط عادی و کم خطر بازگردیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار