حرکت قطار‌های کرمان با ۵۰ درصد ظرفیت

مدیرکل راه آهن استان کرمان گفت: به منظور حفظ سلامت مسافران و فاصله گذاری اجتماعی قطار‌های کرمان با شرایط ۵۰ درصد ظرفیت هر روز حرکت می‌کنند.

مجید ارجونی، مدیرکل راه آهن استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، با اعلام اینکه از زمان شیوع ویروس کرونا به منظور حفظ سلامت مسافران و فاصله گذاری اجتماعی قطار‌های کرمان با شرایط ۵۰ درصد ظرفیت حرکت می‌کنند گفت: مسافران باید حتما ماسک داشته باشند بدون ماسک از ورود آن‌ها جلوگیری می‌شود و قبل از ورود از دستگاه تب سنج استفاده می‌شود.

او افزود: تمام کارکنان ما چه کسانی که در اداره کل راه آهن هستند و همچنین کسانی که در مسیر خدمات می‌دهند حتما باید ماسک بزنند و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

ارجونی با اشاره به اینکه سالن‌ها و کوپه‌های قبل و بعد از سفر ضدعفونی می‌شود بیان کرد: غذا‌های که در قطار سرو می‌شود بسته بندی و وکیوم شده است.

او اظهار کرد: بلیط قطار‌های ۶ تخته جوپار به مسیر‌های مشهد و تهران در هر کوپه سه نفر فروخته می شود همچنین بلیط قطار‌های ۴ تخته بنیاد و رجا در هر کوپه دو نفر فروخته می شود.

ارجونی با اشاره به زمان حرکت قطار‌ها ۶ تخته جوپار از کرمان به مسیر تهران هر روز ساعت ۱۶ عصر از ایستگاه راه آهن کرمان حرکت و ساعت ۶:۳۰ روز بعد به تهران می‌رسد گفت: همچنین این قطار هر روز ساعت ۱۹:۴۰ از تهران حرکت می‌کند و ساعت ۹:۳۰ روز بعد به کرمان می‌رسد.

او افزود: قطار‌های ۴ تخته‌های بنیاد به صورت یک روز در میان ساعت ۱۴ و ۲۵ دقیقه از ایستگاه راه آهن کرمان حرکت و ساعت ۴:۲۰ روز بعد به تهران می‌رسد و همچنین این قطار ساعت ۱۸ و ۵۰ دقیقه به صورت یک روز در میان از تهران حرکت و ساعت ۸:۲۵ به کرمان می‌رسد.

ارجونی با اعلام اینکه قطار‌های کرمان به مشهد شامل قطار ۶ تخته جوپار به صورت یک روز در میان ساعت ۱۶:۵۵ دقیقه از کرمان حرکت می‌کند و ساعت ۹:۲۰ روز بعد به مشهد می‌رسد بیان کرد: برگشت این قطار از مشهد نیز ساعت ۱۴ و ۵۵ دقیقه از ایستگاه راه آهن مشهد است و ساعت ۷ و ۳۰ دقیقه روز بعد به کرمان می‌رسدو قطار ۴ تخته بنیاد نیز یک روز در میان همانند ساعات قطار ۶ تخته حرکت می‌کند.

او گفت: قطار زاهدان به تهران و بالعلکس از کرمان عبور می‌کند و این قطار ساعت ۲۳ و ۱۲ دقیقه از کرمان حرکت و ساعت ۱۳ و ۴۰ دقیقه روز بعد به تهران می‌رسد. همچنین در مسیر برگشت ساعت ۴۳ دقیقه بامداد از کرمان به سمت زاهدان حرکت می‌کند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.