چهار غرق‌شدگی در رودخانه کرج

رئیس جمعیت هلال احمر کرج گفت: امروز در دوحادثه چهارنفر در رودخانه کرج غرق شدند.

سید فتح الله هاشم نژاد، رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، با بیان این که امروز در دوحادثه چهارنفر در رودخانه کرج غرق شدند، گفت: در حادثه اول که صبح امروز اتفاق افتاد، یک کودک اوتیسمی موقع تفریح وارد رودخانه کرج و در جریان آب اسیر می‌شود، مادر او نیز برای نجاتش وارد رودخانه می‌شود اما جریان آب او را نیز با خود می‌برد.

او افزود: ماموران امداد و نجات مادر و پسر یاد شده را از آب خارج می‌کنند و مادر هنگام انتقال به بیمارستان جان خود را از دست می‌دهد این درحالی است که نیروهای هلال احمر پسر او را زنده از آب خارج کردند.

هاشم نژاد گفت: ظهر امروز در حادثه دوم نیز از یک خانواده یک مادر و فرزند و یک پسر جوان فوت کردند.

او افزود: در این حادثه یک پسر بچه هنگام تفریح اسیر جریان آب می شود و مادر او نیز برای نجاتش وارد آب می‌شود، خواهرزاده او نیز که خاله و پسرخاله‌اش را در جریان آب اسیر می‌بیند وارد رودخانه می‌شود و در نهایت هر سه نفر غرق می‌شوند.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کرج گفت: در حادثه دوم دو جوان نیز برای نجات خانواده یادشده وارد جریان آب می‌شوند که توسط نیروهای هلال احمر نجات پیدا می‌کنند.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۴۷ ۲۳ مرداد ۱۳۹۹
امیرعلی فخرایی عزیز با مادر مهربون و فداکار وخواهرزاده ش بودن
این دانش آموز وابستگیش به مادرش عجیب بود حتی تا پایه چهارم که درس میخواند همیشه تو مدرسه بیقرار و گریان مادرش بود آخرشم باهم آسمانی شدن.
امیر علی عزیز هیچ وقت از خاطره دانش آموزان و معلمان مدرسه فراموش نخواهی شد.