کرونا و هجوم سفر های تابستانی به کیش

کیش یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در ایران است و افراد زیادی اقدام به خرید بلیط هواپیما کرده اند تا دوران قرنطینه را در این جزیره زیبا سپری کنند.

به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،کیش یکی از پرطرفدارترین مقاصد گردشگری در ایران است. سالیانه افراد زیادی به جزیره کیش سفر می کنند. اما آیا با توجه به شیوع ویروس کرونا مردم از این جزیره زیبا بازدید میکنند ؟

جالب است بدانید با باز شدن پرواز های کیش و فروش بلیط هواپیما کیش در سایت هایی مانند تریپ، افراد زیادی اقدام به خرید بلیط هواپیما کرده تا دوران قرنطینه را در این جزیره زیبا سپری کنند. این روزها شرکت های هواپیمایی زیادی با رعایت کامل نکات بهداشتی و حساسیت فراوان ایرلاین های خود را به روی مسافرین باز نموده اند.

کیش با دریا و ساحل‌هایش، با شور و هیجان سفری خاطره‌انگیز، از بهترین سفرهای داخلی است. دیدن آکواریوم تماشایی با گونه‌های متنوع ماهی، دلفیناریوم با دلفین‌ها و پنگونها، تفریح جذابی برای خانواده‌ها و به ویژه کودکان است. جزیره کیش بازار بزرگ خرید و چاشنی مسافرت است و هر گردشگری کوله‌باری از سوغات با خود می‌برد.

درخت لور را فقط در استان هرمزگان و بلوچستان خواهید دید. درختی تناور و زیبا که به نام انجیر معابد نیز شهرت دارد. کهن‌سال‌ترین درخت لور ایران، در کیش قرار دارد. کافی‌ست به بعقه زیارت پیر بروید و تقدس و شکوه این درخت را از نزدیک ببینید. در سفر به کیش، همیشه ملزومات شنا و وسایل استراحت ساحلی را همراه ببرید. فراموش نکنید کیش، لاکپشت پوزه عقابی دارد که در نقاط مشخصی تخم‌گذاری می‌کند، در این مناطق نباید شنا کنید. فصل بهار، بهترین زمان دیدن لاک‌پشتهاست.

کرونا و هجوم سفر های تابستانی به کیش

شما می‌توانید با ماشین شخصی به کیش مسافرت کنید. ماشین شما با لندینگ‌کرافت به جزیره کیش منتقل می‌شود. غیر از هواپیما، می‌توانید با قطار نیز به کیش سفر کنید. از غذاهای جذاب کیش، مضروبه، مرگوگ و سمک مشوی نباید غافل شوید.

جزیره مرجانی کیش، بهشت گردشگری جنوب ایران است. آب و هوای معتدل زمستانی و تفریحات آبی تابستانی، کیش را به مقصدی جذاب برای سفر داخلی تبدیل کرده است. سواحل زیبای میرمهنا، مرجان و مرد ماهیگیر برای قدم‌زدن، دوچرخه‌سواری و خرید ماهی بهترین کرانه‌‌های کیش هستند. در این جزیره، شما جاذبه‌هایی استثنایی تجربه خواهید کرد از دریای زلال و نقره‌فام، درختان نارگیل تا شهر زیرزمینی کاریز، تم پارک آبی و کشتی یونانی.

اگر با شروع تابستان، هوای سفر دارید برای بلیط هواپیما کیش می‌توانید به سایت Trip.ir مراجعه و اطلاعات لازم را کسب کنید، ولی حتماً به جهت حفظ سلامت خود و دیگران کلیه نکات ایمنی اعم از استفاده از ماسک و رعایت فاصله ایمنی را مد نظر داشته باشید.

 

 

انتهای پیام/

برچسب ها: سفر ، کرونا ، کیش ، قشم ، مشهد ، اصفهان ، یزد
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار