برگزاری آزمون اختبار ۵ نفر از قضات کرمانی به صورت ویدئو کنفرانس

معاون منابع انسانی دادگستری کل استان کرمان گفت: آزمون اختبار ۵ نفر از قضات آزمایشی این استان برای نخستین بار در سطح کشور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

آزمون اختبار ۵ نفر از قضات کرمانی به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ محمدباقر اسلامی معاون دادگستری کرمان گفت: در مجموع ۷۴ نفر از قضات استان با سه سال سابقه کار در اولویت برگزاری آزمون اختبار هستند که بنا به ضرورت و صلاحدید رئیس کل دادگستری استان، آزمون ۵ نفر از این افراد با قید فوریت و به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

او افزود: آزمون سایر قضات نیز تا پایان امسال و بر اساس برنامه اعلامی از سوی آموزش قوه قضائیه به صورت حضوری یا ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

او تصریح کرد: آزمون اخیر براساس اعلام نظر کمیسیون نقل و انتقالات و تاکید رئیس کل دادگستری استان برای تبدیل وضعیت این قضات برگزار شده است.

معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری کل استان گفت: آزمون اختبار هر ساله به صورت حضوری و متمرکز در مرکز استان برگزار می‌شد که امسال به دلیل شیوع بیماری کرونا این آزمون بنا به پیشنهاد دادگستری کل استان کرمان به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد.

اسلامی اظهار کرد: ازمجموع ۵ قاضی شرکت کننده در آزمون اختبار اخیر، سه نفر دادرس و دو نفر دادیار بوده اند که در صورت اشرافیت کامل به قوانین و مقررات پست قبلی و بعدی خود و کسب حد نصاب علمی، با تبدیل وضعیت آن‌ها از آزمایشی به رسمی موافقت خواهد شد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار