پرسپولیس یک امتیاز تا چهارمین قهرمانی متوالی در لیگ ایران

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا (AFC) با انتشار گزارشی به بررسی بازی‌های اخیر لیگ برتر ایران پرداخت.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزشگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در گزارشی به بررسی وضعیت لیگ‌های کشور‌های آسیای مرکزی شامل، ایران، ازبکستان، تاجیکستان پرداخت و در مطلبی با تیتر «پرسپولیس سرسخت، یک بازی تا قهرمانی فاصله دارد»، نوشت: پرسپولیس یک گام دیگر به کسب چهارمین قهرمانی متوالی خود در لیگ برتر جمهوری اسلامی ایران نزدیک شد.

سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا در ادامه این گزارش افزود: پس از اینکه این باشگاه تهرانی در فاصله ۵ بازی تا پایان لیگ، ۱۵ امتیاز اختلاف با سایر تیم‌ها ایجاد کرد، فقط یک افت تاریخی می‌تواند از چهارمین قهرمانی متوالی این تیم در لیگ برتر ایران جلوگیری کند.

این بدان معنا است که تیم یحیی گل محمدی از بازی‌های باقی مانده تنها به یک امتیاز احتیاج دارد تا تاج قهرمانی را بر سر بگذارد و دیدار خارج از خانه روز چهارشنبه برابر نفت مسجدسلیمان اولین فرصت آن‌ها برای مسجل کردن قهرمانی‌شان است.

این تیم تهرانی ۵۹ امتیازی با پیروزی یک بر صفر برابر فولاد که به لطف گل نیمه دوم سیامک نعمتی حاصل شد، یک گام دیگر به قهرمانی نزدیک شد.

به نظر می‌رسد رقابت بر سر عنوان قهرمانی به پایان رسیده است، اما نبرد بر سر کسب عنوان دومی همچنان باقی است به خصوص پس از آنکه تراکتور ۴۴ امتیازی با پیروزی ۲ بر یک روز جمعه برابر سپاهان جایگاه این تیم را در جدول گرفت.

شکست سپاهان آن‌ها را با ۲ امتیاز کمتر از تراکتور به رتبه سوم تنزل داد. آن‌ها فقط به خاطر تفاضل گل بهتر، بالاتر از تیم رده چهارمی شهرخودرو قرار گرفته اند.

استقلال، رقیب پرسپولیس تهران یک بار دیگر خود را وارد کورس کسب جواز حضور در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا کرد. این تیم با پیروزی ۲ بر صفر خارج از خانه برابر صنعت نفت آبادان با ۴۱ امتیاز به رده پنجم رسید.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
سعید اسی
۰۸:۲۷ ۳۱ تير ۱۳۹۹
اینکه یک امتیازه اگه 100 امتیاز هم بخوان تا روزی که وزیر باشه براشون جفت وجور می کنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۹ ۳۰ تير ۱۳۹۹
لطفا یه گزارش از وضعیت پرسپولیس قبل و بعد از دوره وزیر ورزش (سلطانیفر) تهیه کنید
آخرین بار قبل از آقای سلطانیفر کی قهرمان شد؟
آخرین اخبار