جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره تائورمینای ایتالیا به هنرمند مهابادی رسید

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد گفت: هنرمند مهابادی جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره تائورمینای ایتالیا را از آن خود کرد.

سیامک جوانبخت رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: بختیار پنجه ای، کارگردان و بازیگر تئاتر و سینما، با ایفای نقش در فیلم "نامو"، برنده جایزه بهترین بازیگر مرد جشنواره تائورمینای ایتالیا شد.

جوانبخت با اشاره اینکه فیلم ۹۵ دقیقه‌ای "نامو" طی مدت یک ماه در شهر‌های تبریز، اردبیل و اهر فیلم‌برداری شده است، افزود: این فیلم سومین بازی بختیار پنجه‌ای در فیلم‌های بلند سینمایی است که کارگردانی آن را «نادر ساعی‌ور» بر عهده داشت.

او ادامه داد: بختیار پنجه ای فوق لیسانس ادبیات نمایشی دانشگاه تهران و متولد سال ۱۳٥٦ در شهر مهاباد است و سابقه فعالیت ۲۲ ساله در حوزه هنر و بازیگری را در کارنامه خود دارد و در سه فیلم بلند سینمایی، سه سریال و بیش از ۳۵ فیلم کوتاه ایفای نقش کرده است.

جشنواره فیلم تائورمینا، یک جشنواره فیلم‌های تاریخی ایتالیایی است که در سال ۱۹۵۵ تحت نام جشنواره بین‌المللی نقد و بررسی فیلم مسینا و تائورمینا آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.