جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان خبر داد؛

اجرای طرح امنیت اجتماعی در مناطق خوش آب و هوای مهدیشهر

سرهنگ سیدعلی میراحمدی گفت: طرح ارتقای امنیت اجتماعی در مناطق ییلاقی و خوش آب و هوای مهدیشهر پیگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، سرهنگ سیدعلی میراحمدی جانشین فرمانده انتظامی استان سمنان در نشست کمیسیون عملیات فرماندهی انتظامی مهدیشهر به اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی با توجه به خوش آب‌وهوا بودن مهدیشهر و حساسیت‌های آن اشاره و گفت: مناطق بکر این شهرستان به خصوص منطقه اپرت که به‌عنوان یک منطقه گردشگری در سطح کشور شناخته می‌شود باید به‌طور ویژه دیده شود.

او با بیان اینکه برخورد پلیس با مظاهر علنی فساد و هنجارشکنان هرگز تعطیل‌بردار نیست تاکید کرد: این مسئله علاوه بر این‌که ماموریت قانونی پلیس به شمار می‌رود، از مطالبات بحق مردم متدین و خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان نیز قلمداد می‌شود.

سرهنگ میراحمدی به سهم و نقش مردم در تولید، حفظ و ارتقاء امنیت اشاره و بیان کرد: باید از ظرفیت‌های مردمی در این مقوله بهره برد چرا که تجربه نشان داده هر چه مردم پای کار باشند، ماموریت‌های پلیس نیز با توفیقات بیشتری همراه است.

او با بیان این‌که امروز پلیس باید در خدمت مردم باشد تصریح کرد: خدمت به مردم می‌بایست در اولویت همه کار‌ها قرار بگیرد و هیچ‌گونه کاستی و غفلت نیز در این موضوع قابل قبول نیست.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.