چتر حمایتی دو هزار حامی البرزی در طرح اکرام ایتام

مديركل كميته امداد امام خمينى(ره) البرز گفت: امسال بیش از ۲ هزار حامی ،فرزندان مددجویان کمیته امداد البرز را تحت حمایت خود قرار دادند.

محمد محمدی فرد، مدیرکل کمیته امداد امام (ره) البرز با اشاره به توجه و استقبال مردم نیکوکار به طرح اکرام ایتام و محسنین در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز،گفت: در سه ماهه نخست سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا و فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی مومنانه، بیش از ۲ هزار نفر از نیکوکاران استان البرز نسبت به ثبت نام در طرح اکرام و محسنین اقدام كردند.

محمدی فرد با بیان این که ساز و کار واریز مستقیم وجه به حساب فرزندان معنوی از طریق شماره کارت اختصاصی فراهم شده است افزود: از ابتدای سال جاری تا اول تيرماه ماه معادل ۵۸ میلیارد ریال از سمت حامیان به حساب فرزندان مددجویان کمیته امداد امام (ره) استان البرز در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین واریز شده است.

او گفت: در حال حاضر ۱۳۵۵ فرزند طرح اکرام ایتام و ۲۸۳۰ فرزند طرح محسنین تحت پوشش کمیته امداد البرز هستند که توسط بیش از ۳۹ هزارحامی حمایت می شوند.

مدیرکل کمیته امداد البرز با دعوت از خیرین استان جهت کمک به فرزندان تحت حمایت طرح ایتام و محسنین افزود: به همت نیکوکاران و هم‌افزایی کمیته امداد امام (ره) البرز در سال گذشته تمام ایتام استان صاحب خانه شدند و امید است با ادامه این راه و کمک خیرین و مراکز نیکوکاری نسبت به تهیه مسکن جهت خانواده‌های محسنین و ایتامی که در سال جاری تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) قرار گرفته اند اقدام كنيم.
 
انتهاى پيام/خ.ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.