رضایی کوچی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

تاخیر دولت در انتخاب وزیر صمت قابل قبول نیست/ رئیس جمهور تا آخر این هفته وزیر صمت را انتخاب کند

رئیس کمیسیون عمران مجلس گفت: اگر تا پایان هفته رئیس جمهور، وزیر صمت را انتخاب نکند، صبر مجلس تمام می‌شود.

محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان،  درباره تاخیر به وجود آمده در انتخاب وزیر صمت از سوی دولت، گفت: در سال جهش تولید و مشکلات اقتصادی موجود، وزارت صمت باید در خط اول مدیریت بحران باشد و کمک کند تا مشکلات مردم و تولید حل شود، اما این وزارتخانه امروز درگیر مشکلات خود است.

او افزود: وزارت صمت در انتخاب وزیر خود مانده است که این موضوع نشان از ناتوانی و ضعف دولت دارد که بعد از ماه‌ها هنوز توان انتخاب وزیر خود را ندارد.

رضایی کوچی ادامه داد: مجلس انتظار دارد تا دولت خارج از نگاه سیاسی و به سرعت و در اولین فرصت، فردی با روحیه انقلابی و جهادی، آشنا به وزارت صمت  و مسلط به مسائل کشو را انتخاب کند.


بیشتر بخوانید


رئیس کمیسیون عمران با بیان اینکه تاخیر دولت در انتخاب وزیر صمت قابل قبول نیست و مجلس آن را نمی‌پذیرد، گفت: اگر تا پایان هفته رئیس جمهور وزیر صمت را انتخاب نکند، صبر مجلس تمام می‌شود و دولت با این تاخیر باید هزینه سنگینی بپردازد، چرا که در هفته آینده مجلس تعطیل است و از سوی دیگر  این موضوع؛ بی تفاوتی دولت نسبت به مسائل مردم، کشور و اقتصاد  را نشان می دهد که قابل قبول نیست.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار