واکنش نتانیاهو به تظاهرات با پرچم فلسطین در برابر خانه اش

نخست وزیر رژیم صهیونیستی اقدام شرکت کنندگان در تظاهرات اعتراضی در برابر خانه اش را ننگ آور خواند.

به گزارش  گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از آر تی، بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه به تظاهرات شماری از معترضان در برابر خانه اش در قدس اشغالی با پرچم فلسطین واکنش نشان داد و آن را ننگ آور خواند.

نتانیاهو در توییتی که در حساب رسمی خود در توییتر منتشر کرد، تلاش کرد تا از این رویداد برای حمله‌ای دوباره بر «ایهود باراک» نخست وزیر سابق این رژیم که از بزرگترین سازمان دهندگان آن به حساب می‌آمد، استفاده کند.

نتانیاهو گفت: پرچم تشکیلات خودگردان فلسطین در تظاهراتی چپ گرا که آن را روز گذشته ایهود باراک، شریک «جفری اپستین»، فردی که به تجاوز به کودکان محکوم شده بود- در خارج از خانه نخست وزیر در قدس ترتیب داده بود، اقدامی ننگ آور به شمار می‌رود.

از سوی دیگر، باراک ایهود، به ادعا‌های نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی پاسخ داد و مدعی شد: نتانیاهو فردی متوهم، ترسو و آشفته است که به تحریک و اخبار دروغ پناه می‌برد. این‌ها فلسطینی نیستند؛ بلکه مردم اسرائیل هستند که به خیابان‌ها آمده اند؛ چرا که آن‌ها نان و مال ندارند و دموکراسی یافت نمی‌شود.

او سپس خطاب به نتانیاهو گفت: از اینجا برو و برای سه جلسه در هفته در دادگاه در قدس حاضر بشو.

گفتنی است روز گذشته هزاران نفر در یک تظاهرات اعتراضی جدید در برابر خانه بنیامین نتانیاهو، نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه اعتراضات پرشوری که در چند روز گذشته برای استعفای او برگزار شده، حضور یافتند. این تظاهرات‌ها در پی تحقیقات‌هایی است که در خصوص فساد نتانیاهو و نیز سیاست‌های در پیش گرفته وی در برابر شیوع همه گیری ویروس کرونا به انجام رسیده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار