تخلف یکی از بانک‌های دولتی استان گلستان

معاون بازرسی، نظارت و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صمت گلستان از کشف تخلف ۴۲ میلیارد ریالی در یکی از بانک‌های دولتی استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، علی اصغر اصغری معاون بازرسی و حمایت از مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: در پی شکایت یک واحد تولیدی از یک بانک دولتی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان مبنی بر تخلف احتمالی گرانفروشی، موضوع در دستور کار بازرسان این سازمان قرار گرفت.

او گفت:پس از بررسی‌های مکرر تخلف گرانفروشی در محاسبه اعطای تسهیلات ارزی این بانک دولتی محرز و پرونده تخلف این واحد به ارزش ریالی ۴۲ میلیارد و ۳۷۵ میلیون و ۵۹۵ هزار ۶۸۰ ریال در حق دولت و شاکی تشکیل و برای صدور راًی نهایی به اداره کل تعزیرات حکومتی استان ارسال شد.

علی اصغراصغری همچنین با اشاره به اهمیت عملکرد بانک‌ها و شیوه‌های نوین بانکداری در جامعه، ایجاد حس اعتماد در میان دارندگان حساب را از وظایف اصلی بانکداری دانست و از تمامی مدیران بانک‌ها در استان خواست تا با رعایت دقیق قوانین نظام بانکی و محاسبات دقیق سود و زیان حساب مشترکان خود از ایجاد هرگونه بی اعتمادی و نارضایتی در شهروندان جلوگیری کنند.

این مقام مسئول افزود: در صورت مشاهده هر گونه تخلف مطابق قانون با واحد متخلف و فرد خاطی برخورد خواهد شد.

او همچنین از شهروندان خواست: در صورت مشاهده هر گونه تخلف احتمالی در این خصوص مورد را سریعا از طریق سامانه ۱۲۴ به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا مورد رسیدگی قرار گیرد.

انتهای پیام/م
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار