توضیحات مدیر عامل استقلال در مورد شکایت‌های بین المللی آبی پوشان

تیم فوتبال استقلال در روز‌های اخیر با چالش محرومیت از ۳ پنجره نقل و انتقالی مواجه شده است.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: باشگاه استقلال در روز‌های اخیر با ۴ شکایت دیگر از باشگاه پاختاکور، ساشا شفر فرزند وینفرد شفر سرمربی سابق، استراماچونی سرمربی ایتالیایی و پادوانی بازیکن مصدوم و برزیلی این تیم مواجه شده است، اما هنوز تاریخ بررسی این پرونده‌ها اعلام نشده است.

او ادامه داد: پادوانی به دادگاه عالی ورزش شکایت کرده و درخواست ۹ میلیون دلاری دارد. فیفا در گذشته به مبلغ ۱۰۰ هزار دلار رای داده، اما پادوانی دوباره روی رای به فیفا اعتراض کرده است. منتظریم که نتیجه از سوی فدراسیون جهانی فوتبال و دادگاه عالی ورزش مشخص شود. دفاعیات خود را ارسال کردیم و منتظر رای نهایی هستیم.

سعادتمند افزود: در فیفا پول زیادی نداریم. در سال ۹۴ و۹۵ بابت پرونده پروپچیچ ۴۰۰ هزار دلار از محل مطالبات ما در فیفا پرداخت شده است. در ۲ - ۳ ماه گذشته با ۲۰۰ هزار دلار،۶ پرونده را مختومه کردیم و بخش دیگر مطالبات ما از فیفا هم به بویان تعلق می‌گیرد. دیگر در فیفا پولی نداریم در ۷۷ پرونده‌ای که داشتیم ۷۴ شکست و تنها سه بُرد بوده که آن هم خود اشخاص رضایت داده اند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار