وزیر آموزش و پرورش روایت کرد؛

پاسخ جالب دانش آموزان سوری به سوال درباره شخصیت حاج قاسم

محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش در برنامه تلویزیونی «دستخط»، روایت جالب و شنیدنی را از گپ‌وگفتش با دانش‌آموزان سوری تعریف کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، محسن حاجی میرزایی وزیر آموزش و پرورش روز گذشته در برنامه تلویزیونی شبکه پنج تهران، به بیان روایتی جالب از دیدار خود از مدارس سوریه پرداخت. او که در ایام بعد از شهادت سپهبد شهید سلیمانی به سوریه سفر کرده بود، با حضور در مدارس آنجا، با دانش‌آموزان سوری گپ‌وگفتی را داشته و درباره سردار سلیمانی از آن‌ها سوال‌هایی پرسیده که پاسخشان درباره ابعاد شخصیتی سردار دلها مورد توجه‌اش قرار گرفته بود.


بیشتر بخوانید


گفتنی است؛ میرزایی روز گذشته باحضور در برنامه «دست‌خط»، از برنامه‌های آموزش و پرورش برای سال جدید تحصیلی و همچنین نقش رسانه ملی در تداوم امر آموزش در دوره کرونا توضیحاتی را ارائه داد.

در ادامه روایت شنیدنی حاجی میرزایی را در دیدار با دانش‌آموزان سوری مشاهده می‌کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۵ ۰۷ مرداد ۱۳۹۹
چه قشنگ
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۹
آمریکایی‌های خائن
Iran (Islamic Republic of)
صادق
۰۸:۵۰ ۳۰ تير ۱۳۹۹
من دبیر ادبیات و نگارش هستم،سه موضوع انشا داده بودم یکی درباره شهید سردار سپهبد سلیمانی بوداز ۳۷ دانش آموزان ۳۴ نفردر باره سردار نوشته بودند ،بخدا هر موقع دلم میگیره یکباره دیگه آنها را میخونم ،میخوام بگم سردار شما چه کردید با دل این بچه‌ها به شما قول میدهم که انتقام خون سردار رااینها باید بگیرن هرچه قدر براشون تلاش کنیم بازم کمه.
آخرین اخبار