بولتون: وقت خود را برای تعریف دکترین ترامپ هدر ندهید

مشاور سابق امنیت ملی آمریکا اعلام کرد رئیس‌جمهور این کشور هیچ دکترینی ندارد و تحلیلگران سیاسی نباید وقت خود را برای کشف دکترین وی هدر دهند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، «جان بولتون» در مصاحبه با نشریه آلمانی «اشپیگل» گفته که دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا هیچ‌گونه دکترینی ندارد. ترامپ همچنین درکی از چندجانبه‌گرایی ندارد.

بولتون در پاسخ به این سوال که چرا ترامپ علاقه‌ای به همکاری با متحدان دیرینه آمریکا ندارد، گفت: مفسران سیاسی در آمریکا و اروپا دائما در تلاش برای درک و تعریف دکترین ترامپ هستند، اتلاف وقت خود را متوقف کنید، ترامپ هیچ‌گونه دکترینی ندارد. تصمیمی که او صبح می‌گیرد شاید تا عصر تغییر کند و عمده دلیل آن هم ملاحظات سیاسی است. علاقه اولیه او انتخاب مجدد در انتخابات است.

بولتون در بخش دیگری از این مصاحبه می‌گوید که دیدگاه‌های ترامپ هیچ‌گونه مبنای فلسفی ندارند.


بیشتر بخوانید:


اخیرا کتاب افشاگرانه جان بولتون با عنوان «اتاقی که در آن اتفاق افتاد» با وجود تلاش‌های بسیار کاخ سفید برای جلوگیری از انتشار آن، منتشر شد.

این کتاب به دوران حضور جان بولتون در کاخ سفید پرداخته و افشاگری‌های بسیاری در خصوص اقدامات پشت پرده و عملکرد ترامپ داشته است.

در پی انتشار این کتاب نیز مشاور سابق امنیت ملی آمریکا در جریان مصاحبه‌های متعدد، به افشاگری علیه ترامپ پرداخته و عملکرد او را در زمینه‌های متعدد هدف انتقاد قرار داده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Canada
ناشناس
۲۳:۰۱ ۲۷ تير ۱۳۹۹
دیگ به دیگ بر
گفت رویت سیاه
آخرین اخبار