۶۳ درصد از آمریکایی‌ها، مقابله با ویروس کرونا را از بازگشایی اقتصادی مهمتر می‌دانند

براساس آمار یک نظرسنجی در آمریکا، ۶۳ درصد از شهروندان این کشور مقابله با ویروس کرونا را از بازگشایی اقتصادی مهمتر می‌دانند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، طبق نظرسنجی‌ای که به صورت مشترک توسط شبکه خبری ای‌بی‌سی نیوز و موسسه واپو انجام شده، ۶۳ درصد آمریکایی‌ها تاکید کردند که مقابله با شیوع ویروس کرونا در برابر بازگشایی اقتصادی دارای اولویت است و همه تلاش‌ها باید متمرکز از بین بردن ویروس کرونا شود.

طبق آمار نظرسنجی فوق، تنها ۳۴ درصد شهروندان آمریکایی مانند ترامپ فکر می‌کنند و می‌گویند که اقتصاد این کشور تحت هر شرایطی باید باز شود.

همچنین تقریبا دوسوم آمریکایی‌ها به نظرات دونالد ترامپ در خصوص ویروس کرونا اعتمادی ندارند و تقریبا همین تعداد از آمریکایی‌ها هم از نحوه عملکرد ترامپ در مواجه با ویروس کرونا ناراضی‌اند.

همزمان با اصرار دونالد ترامپ بر بازگشت زندگی مردم به حالت عادی، شیوع ویروس کرونا در آمریکا همچنان قربانی می‌گیرد و با سرعت بیشتری در حال شیوع است. آنتونی فائوچی در این‌باره اعلام کرده که آمریکا تا زانو در همان موج اول شیوع ویروس کرونا گیر کرده است.

براساس آمار وزارت بهداشت آمریکا، تنها طی یک روز ۷۳هزار و ۳۸۸ شهروند آمریکایی به ویروس کرونا مبتلا شدند. همچنین در مدت زمان مشابه، ۹۶۳ نفر از مبتلایان به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند.

گفتنی است، تعداد بیماران کرونایی در آمریکا در حال عبور از مرز ۳ میلیون و ۷۰۰ هزار نفر است، طی ماه‌های اخیر بیش از  ۱۴۱ هزار و ۱۱۸ بیمار مبتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست داده‌اند. 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار