یمن: به زودی نتایج همکاری‌های مستمر با مقاومت فلسطین نمایان می‌شود

مسئول پرونده فلسطین در یمن اعلام کرد هماهنگی و ارتباط مستمر با جنبش‌های مقاومت در فلسطین برقرار است و به زودی نتایج آن نمایان می‌شود.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المسیره، نشست گروه‌ها، احزاب و طرف‌های سیاسی یمنی امروز پنجشنبه با حضور نمایندگان گروه‌های فلسطینی در یمن تحت عنوان "مسئله فلسطین، بین الحاق و عادی‌سازی" برگزار شد.

حسن الحمران، مسئول پرونده فلسطین در جنبش انصارالله یمن در این نشست گفت: «به برادران فلسطینی خود می‌گوئیم که ما تا آزادسازی آخرین وجب از سرزمین‌های فلسطینی در کنار شما خواهیم ایستاد.»

حسن الحمران افزود: «عادی‌سازی و گرایش رژیم‌های دست‌نشانده و مزدور عربی به سمت اسرائیل نشان می‌دهد که راه فرمانده شهید ما درست بوده و ما اکنون در مرحله افشای واقعیت‌ها زندگی می‌کنیم.»

رئیس پرونده فلسطین تصریح کرد: «هماهنگی و ارتباط مستمر با جنبش‌های مقاومت در فلسطین برقرار است و به زودی نتایج آن نمایان می‌شود.»

وی تاکید کرد: «مردم یمن مسئله فلسطین را اصلی‌ترین مسئله خود می‌دانند و واقف هستند که جنگ علیه یمن نتیجه وجود رژیم غاصب و اشغالگر در منطقه است. مسئله فلسطین در معرض توطئه‌ای خطرناک قرار دارد و مرحله کنونی مرحله‌ای سرنوشت‌ساز است. ما برای همکاری و انجام گزینه‌های مختلف در مورد مسئله فلسطین آمادگی کامل داریم.»

مسئول پرونده فلسطین در یمن تصریح کرد: «یمن امکانات و ظرفیت‌های زیادی دارد که می‌تواند ورق را علیه دشمن اسرائیلی و بازیچه‌های آن در منطقه برگرداند. طرح یمنی مربوط به اسرای فلسطینی در عربستان همچنان پابرجاست، اما سعودی‌ها تمایلی نشان نداده‌اند. طرح سید عبدالملک صادقانه است و رژیم سعودی را به تنگا کشانده است.»

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار