معافیت مالیاتی ۱۰ساله برای سرمایه گذاری در زاوه

فرماندار زاوه گفت:سرمایه‌گذاران بخش خصوصی در صورت سرمایه‌گذاری در زاوه، از معافیت مالیاتی ۱۰ ساله بهره‌مند خواهند شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، محود صادقی فرماندار زاوه گفت: از سال ۸۷، زاوه به شهرستان ارتقا یافته و برای راه‌اندازی شهرک صنعتی نیز پیگیری‌های بسیار شده، ولی به نتیجه نرسیده است و بنا به دستور استاندار خراسان رضوی، قطعه زمینی به وسعت ۴۶ هکتار توسط شرکت شهرک‌های صنعتی استان برای این امر در نظر گرفته شده است.

او افزود: با تهیه زمین برای راه‌اندازی شهرک صنعتی، زمینه ورود سرمایه‌گذاران بخش خصوصی برای ایجاد سرمایه‌گذاری در زاوه فراهم شده و در صورت تحقق این مهم، علاوه بر رونق اقتصادی، شاهد ایجاد اشتغال پایدار در این شهرستان خواهیم بود.

فرماندار زاوه ادامه داد: عملیات اجرایی بیمارستان ۳۲ تخت خوابی زاوه در دولت نهم و دهم آغاز شد و مسئولان قول داده‎اند این مرکز درمانی در امسال، به بهره‌برداری برسد.

صادقی بیان کرد: این مرکز درمانی ردیف بودجه خاصی نداشت، با پیگیری نماینده مردم شهرستان در مجلس دهم، بیمارستان ۳۲ تختخوابی زواه از ردیف اعتباری خاصی بهره‌مند شد و اکنون این طرح از پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی برخوردار است.

او تصریح کرد:دو بانده نبودن جاده دولت‌آباد، نبود تجهیزات مربوط به پاک کردن زعفران و حفر چاه‌های فراوان نیمه عمیق در سال‌های گذشته را از دیگر مشکلات شهرستان زاوه است.

بیشتر بخوانید:

فرماندار زاوه تأکید کرد: اگر قرار باشد اعتبارات شهرستان همانند سال‌های گذشته باشد، هیچگونه اقدام مهمی به منظور، توسعه زاوه صورت نخواهد گرفت و اگر می‌خواهیم شاهد رشد، جهش و تحول در منطقه باشیم باید سازمان برنامه و بودجه به اعتبارات شهرستان و به ویژه دستگاه‌های فرهنگی آن توجه بیشتری داشته باشد.

انتهای پیام//ا. غ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.