رادیو فرهنگ تابستان دل انگیزی را برای شما رقم می‌زند + جزئیات پخش برنامه‌ها

رادیو فرهنگ برای مخاطبان خود در سنین متفاوت، پخش برنامه‌های تابستانه متنوعی را در نظر گرفته است.

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه رادیویی فرهنگ روی موج اف. ام ردیف ۱۰۶ مگاهرتز و ای. ام ردیف ۵۸۵ کیلوهرتز، برنامه‌های متنوعی را در تابستان برای مخاطبان خود تدارک دیده است. در ادامه به برخی از آنها اشاره می شود:

مجله رادیویی «صبح به وقت فرهنگ» به‌صورت زنده ساعت ۶ صبح با موضوع اطلاع‌رسانی در حوزه برنامه‌های مرتبط با فصل تابستان و اوقات فراغت، پخش می شود.

مجله رادیویی «هفت کوچه» به صورت زنده ساعت ۹ صبح با موضوع آشنایی با فرهنگ مناطق مختلف ایران و معرفی بازی‌های محلی، سفر، گردشگری و همچنین ارتباط با مراکز استان‌ها روی موج شبکه رادیویی فرهنگ می‌رود.

برنامه «حریر سخن» به صورت مسابقه رادیویی ضبط شده، هر روز ساعت ۱۱:۳۰ با موضوع مشاعره ادبی با حضور و کارشناسی دکتر اسماعیل آذر پخش خواهد شد.

مجله رادیویی «جوانه‌ها» ساعت ۱۳:۳۰ به صورت ضبط شده، مجله ادبی و هنری برای نوجوانان است.

مجله رادیویی «ده‌ترین» ساعت ۱۴:۳۰ با موضوع معرفی برترین‌های حوزه گردشگری، میراث فرهنگی، فعالیت‌های گروهی و... مخاطبان رادیو فرهنگ را همراهی می کند.

مستند رادیویی «آیش» از برنامه‌های تأمینی این شبکه رادیویی، ساعت ۱۵:۱۵ با موضوع ارزش‌بخشی به روستا از طریق معرفی فرهنگ، آداب و رسوم پخش خواهد شد.

برنامه «نگارخانه» به صورت گفت‌وگومحور، ساعت ۱۶ با موضوع فعالیت نگارخانه‌ها و هنر‌های تجسمی کشور در فصل تابستان پخش می‌شود.

مجله رادیویی «هفت اقلیم» ساعت ۱۹:۳۰ به صورت زنده با موضوع ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی با مروری بر رویداد‌های فرهنگی و هنری در تابستان ۹۹ و گفت و گو با هنرمندان و نویسندگان و مؤلفان آثار تقدیم شنوندگان رادیو فرهنگ می‌شود.

برنامه «سفرنامه خوانی» نیز به صورت گفت‌وگومحور، ساعت ۲۳:۳۰ با موضوع خوانش سفرنامه‌ها و با هدف پرکردن اوقات فراغت پخش خواهد شد.

برنامه «چهارباغ» با ساختار گفت و گومحور به‌صورت زنده ساعت ۲۴ با مضمون شعر و موسیقی و با محوریت شعرخوانی شنوندگان و پخش ترانه‌های مناسب به گوش مخاطبان رادیو فرهنگ می رسد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.