حجت‌الاسلام نقدعلی در صحن علنی؛

تعداد اعضای کم در کمیسیون‌ها با وجود رأی کارشناسی کفایت می‌کند

نماینده خمینی شهر گفت: اگر یک کمیسیون با تعداد کم، اما با رأی کارشناسی عمل کند، کفایت می‌کند.

تعداد اعضای کم در کمیسیون‌ها با وجود رأی کارشناسی کفایت می‌کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت الاسلام محمدتقی نقدعلی، نماینده خمینی شهر در صحن علنی امروز و در موافقت با طرح اصلاح تبصره ۱ ماده ۳۸ قانون آیین‌نامه داخلی مجلس شورای اسلامی خطاب به قالیباف رئیس مجلس اظهار کرد: شما کسی بودید که در انتخابات ریاست جمهوری بنا بود امکانات را از دست چهار درصدی‌ها بگیرید و بین ۹۶ درصدی‌ها توزیع کنید.

او افزود: این دستور جلساتی که غالباً در مجلس مطرح می‌شود، غیر از دستور جلسه مالیات بر خانه‌های خالی، رئیس بازی است و هنوز مشغول رئیس بازی و تعیین رئیس‌ها هستیم.  

حجت الاسلام نقدعلی اظهار کرد: مواظب باشیم پرداختن به مسائل دسته چندم ما را از مسائل اساسی باز ندارد. مسئله پیش افتاده‌ای مانند تبصره ماده ۳۸ نباید اینقدر وقت مجلس را بگیرد.

نماینده خمینی شهر گفت: مخالفان با تغییر تبصره در ابتدای اظهاراتشان اشاره کردند که مشلات معیشتی کارد را به استخوان مردم رسانده است. وقت این نیست که سر مطلب پیش پا افتاده‌ای مخالفت کنیم.

او تصریح کرد: در کمیسیون‌هایی که با سقفش تشکیل شده است، چه تعدادی شرکت می‌کنند؟ برای نمونه تعداد شرکت کنندگان در کمیسیون کشاورزی پایین‌تر از حد انتظار بود. چیزی که کم باشد و کفایت نیاز را بکند، بهتر از چیزی زیاد و مشغول کننده انسان است.

حجت الاسلام نقدعلی اظهار کرد: اگر یک کمیسیون با تعداد کم، اما با رأی کارشناسی عمل کند، کفایت می‌کند. همین کمیسیون آب و کشاورزی به ۱۴ کمیته رسیده است؛ یعنی تصمیمات در نهایت در کمیته‌های خرد گرفته می‌شود.  

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار