رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ خبر داد؛

تصادف منجر به فوت در بزرگراه آزادگان

سرهنگ مومنی از یک تصادف منجر به فوت در بزرگراه آزادگان خبر داد.

سرهنگ احسان موُمنی رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در ساعت ۱۶:۰۰ روز سه‌شنبه ۲۴ تیرماه در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان زیر پل اتوبان تهران_کرج یک دستگاه سواری جک در حال حرکت بود که با یک دستگاه سواری پژو پارس که در منتهی الیه سمت راست پارک بود و راننده به صورت پیاده در قسمت جلو خودرو ایستاده بود، برخورد کرد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ افزود: در اثر شدت ضربه راننده سواری پژو پارس در محل حادثه فوت کرد.

سرهنگ مومنی بیان کرد: توصیه می‌شود رانندگان به هنگام رانندگی کاملاً به جلو توجه داشته باشند و از اقداماتی مانند استفاده از تلفن همراه، خوردن و آشامیدن، صحبت کردن با سرنشینان خودرو و... که باعث حواس پرتی می‌شوند، خودداری کنند.

او گفت: همچنین رانندگان بهتر است در هنگام خرابی وسیله نقلیه و توقف اضطراری در معابر بزرگراهی تلاش کنند وسیله نقلیه را از سطح محور بزرگراهی خارج و در پهلوگاه‌ها توقف کنند.

سرهنگ مومنی ادامه داد: همچینن رانندگان در قسمت عقب وسیله نقلیه با فاصله مناسب، علائم هشدار دهنده را قرار دهند و راننده از وسیله نقلیه فاصله بگیرد و در محل امنی بایستد.

رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد: رانندگان پس از این اقدامات برای انتقال خودرو، تقاضای کمک از شرکت‌های امداد خودرو را داشته باشند تا شاهد چنین حوادثی در سطح معابر شهر تهران نباشیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار