آغاز عملیات اجرای نخستین پروژه کوچک مقیاس در محدوده منطقه ۴

عملیات اجرای نخستین پروژه کوچک مقیاس محلی در محدوده منطقه ۴ شهرداری تهران، آغاز شد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجید غمخوار مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق شهرداری تهران، ضمن اعلام خبر فوق افزود: نخستین پروژه کوچک مقیاس منطقه 4 شامل بهسازی مسیر پیاده رو و احداث مسیر ویژه دوچرخه در خیابان هلیسایی است که اجرای آن متعاقب انجام هماهنگی های لازم و ابلاغ طرح آغاز شده است.

به گفته مدیرعامل سازمان عمرانی مناطق، ساماندهی، بهسازی و اصلاح پیاده روها و ایجاد مسیرهای دوچرخه در سطح منطقه 4 براساس راهبردهای شهرداری تهران درباره پروژه های کوچک مقیاس محلی ادامه خواهد یافت تا علاوه بر بهبود کیفیت خدمت رسانی، مطالبات محلی شهروندان مرتفع شود.

همچنین علی پیوسته ضمن اعلام خبر فوق افزود: پل کندروی جنوب به شمال تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم دارای ۲ خط عبوری بوده و طول آن به ۲۴ متر می‌رسد. در حالی که اجرای عملیات نصب قرنیز در این پل فلزی به اتمام رسیده است، اجرای سایر اقدامات تکمیلی از قبیل نصب هندریل و روکش آسفالت ادامه دارد.

وی در تشریح پیشرفت عملیات اجرایی در سایر بخش‌های فاز دوم پروژه احداث تقاطع سه راه باقر شهر، از پیشرفت ۶۸ درصدی عملیات اجرایی دوربرگردان جنوب به جنوب تقاطع خبر داد و با بیان آنکه ادامه عملیات اجرایی این پل دوربرگردان مستلزم اجرای عملیات انحراف ترافیک است، یادآور شد: ادامه عملیات احداث دوربرگردان شمال به شمال نیز مستلزم انحراف ترافیک و رفع معارض فیبرنوری است که تمهیدات لازم در این زمینه در حال انجام است.

گفتنی است طرح احداث تقاطع غیرهمسطح بلوار علامه عسگری با جاده قدیم قم، علاوه بر یک پل روگذر جنوب به غرب، شامل یک زیرگذر رفت و برگشت (شرق به غرب و غرب به شرق) و ۲ دوربرگردان جنوب به جنوب و شمال به شمال است. آنچه در قالب فاز نخست پروژه تحویل شهروندان شد، شامل پل روگذر جنوب به غرب و پل کندروی شمال به جنوب تقاطع (سقف زیرگذر) بود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار