تولید ماسک در مهاباد رکورد زد

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد گفت: روزانه ۵۰ هزار عدد ماسک یکبار مصرف برای مقابله با شیوع بیماری کرونا در مهاباد تولید می‌شود.

محمد جهین رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان مهاباد در گفت و گو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: با شروع فعالیت واحد‌های تولید کننده ماسک در مهاباد، به طور میانگین روزانه ۵۰ هزار عدد ماسک یکبار مصرف در این شهرستان تولید و روانه بازار مصرف می‌شود.

این مقام مسئول در شهرستان مهاباد اظهار کرد: از ابتدای امسال نیز ۲۸۰ هزار ماسک سه‌لایه و ۸۳۶ هزار جفت دستکش توسط سه واحد تولیدی دیگر تهیه و بین داروخانه‌ها، مراکز بهداشتی و سطح شهرستان توزیع شده است.

جهین افزود: هم‌اکنون توزیع این محصول در سطح شهرستان با اولویت بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و داروخانه‌ها آغاز شده و به تدریج تحویل شهروندان خواهد شد.

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت مهاباد اذعان کرد: تاکنون ۱۸۰ هزار لیتر مواد ضدعفونی کننده توسط سه واحد تولیدی مجوزدار در مهاباد تولید شده که علاوه بر تامین نیاز این شهرستان به سایر شهر‌های مجاور باتوجه به نیاز و درخواست آنان ارسال شده است.


بیشتر بخوانید


جهین از شهروندان خواست اقلام بهداشتی خود را تنها از مراکز درمانی معتبر تهیه کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلف از جمله گرانفروشی، کم فروشی، تقلب، درج نکردن قیمت، عرضه خارج از شبکه و فروش اجباری را از طریق تلفن ۱۲۴ یا به صورت حضوری به بازرسان این اداره اطلاع دهند تا در سریعترین زمان ممکن به گزارش آنان رسیدگی شود.

انتهای پیام / س خ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.