رئیس سازمان زندان‎های کشور خبر داد؛

راه‌اندازی سامانه مشعل در جهت حل مشکلات زندان‌های سراسر کشور

حاج محمدی از راه‌اندازی سامانه مشعل برای دریافت بدون واسطه نظرات نخبگان، فعالان اجتماعی و زندانیان درباره مشکلات زندان‎های کشور خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی حاج محمدی رئیس سازمان زندان‎های کشور در جلسه شورای عالی قوه قضاییه اظهار کرد: عدم تکافوی زیرساخت‎های موجود و میزان جمعیت کیفری کشور یکی از مهمترین عوامل ایجاد تراکم جمعیت کیفری و عوارضی همچون کف خوابی است که این مشکلات در صورت همکاری دولت و مجلس قابل حل هستند.

رئیس سازمان زندان‎ها با اشاره به دستورالعمل رئیس قوه قضاییه مبنی بر مشارکت نهاد‌های مردمی، از ورود گرو‌های خدمات جهادی به زندان‎ها برای جبران برخی کمبود‌ها خبر داد و گفت: در هفته گذشته با حضور گروه‎های جهادی پزشکی در برخی زندان‎ها نزدیک به ۵۰۰ میلیون تومان خدمات دندانپزشکی به صورت رایگان و جهادی به زندانیان ارائه شده که این برنامه برای همه زندان‎ها در نظر گرفته شده است.

حاج محمدی همچنین با اشاره به بررسی و شناسایی مشکلات اساسی زندان‌های کشور، از راه اندازی سامانه مشعل (مدیریت شبکه عدالت شهید لاجوردی) برای دریافت بدون واسطه نظرات نخبگان، فعالان اجتماعی، زندانیان و خانواده آن‌ها درباره مشکلات زندان‎های کشور خبر داد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۸ ۱۹ فروردين ۱۴۰۱
باسلام .در زندان لنگرود قم بند ده مدت هشت ماهی هست که اب سرد کن این این بند خراب است و از طرفی هیچ کس پاسخگو نیست که حداقل تعمیر ان انجام شود،لازم بذرکر است اب مصرفی زندانیان محبوس هم از اب چاه است .سوال اینجاست اقایون مسول شما شرم و خجالت نمیکشید این بنده خدا ها چه گناهی کردند گیر شما افتاده اند .........
Iran (Islamic Republic of)
محسن کوکب نژاد
۲۰:۵۲ ۱۵ اسفند ۱۴۰۰
سلام مشکلی برای برادرم دارم در شیراز باید چه کار کنیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۱ ۰۵ خرداد ۱۴۰۰
طرح راه اندازی مراکزتوانمندسازی افراد در زندگی عالمانه است وازطرفی مسئولین فرهنگی باتوجه به اشتغالات کثیردر زمینه های آموزشی ،اداری وعدم آگاهی دربحث ثبت وضبط دوره های سواد آموزی و آموزش مهارتهای زندگی همچون ادوار گذشته ازمدیران قبلی که ازطرف اداره سواد آموزی معرفی میشدند استفاده شود.
آخرین اخبار