حسینی: مربی حرفه‌ای خانم در وزنه‌برداری نداریم

ملی پوش وزنه‌برداری گفت: به دلیل نوپا بودن این رشته در بخش بانوان، مربی حرفه‌ای نداریم.

حسینی: مربی حرفه‌ای زن در وزنه برداری نداریمالهام حسینی، نخستین بانوی مدال آور وزنه برداری ایران، در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص پیگیری تمریناتش اظهار داشت: از زمان شیوع ویروس کرونا در ایران اردو‌های تیم ملی لغو شد و در خانه تمریناتم را انجام می‌دادم. البته مدت کوتاهی می‌شود که به سالن هیئت وزنه برداری می‌روم و در آنجا تمرین می‌کنم.  

حسینی درمورد گلایه اخیرش از نبود مربی در شهرستان درود تصریح کرد: یکی از مشکلات من نبود مربی در استان لرستان است. البته به نظر من کسی مقصر نیست، چرا که وزنه برداری در بخش بانوان، یک رشته نوپا محسوب می‌شود. من و دیگر ملی پوشان وزنه برداری بانوان، نخستین گروهی هستیم که وزنه برداری را آغاز می‌کنیم و هنوز مربی خانم حرفه‌ای که سابقه کار در این بخش را داشته باشد، نداریم.

عضو تیم ملی وزنه برداری بانوان درباره امکانات این رشته در استان لرستان تصریح کرد: اوضاع، نسبت به پارسال خیلی بهتر شده است. قبلا وضعیت سالن افتضاح بود و نمی‌شد در آن تمرین کرد. با پیگیری مسئولان هیئت وزنه برداری و کمک‌های خیرخواهانه برخی از دوستان، سالن تا حدودی نوسازی شد. البته از نظر امکانات همچنان کمبود‌هایی داریم. برخی از تجهیزات در سالن ما کلا خراب شده است و برخی دیگر از تجهیزات هم کم هستند و کفاف تعداد نفرات را نمی‌دهد. در حال حاضر با توجه به شرایط کرونایی که به وجود آمده است، افراد کمتری به سالن می‌آیند، اما باید بگویم که در کل، با کمبود امکانات مواجه هستیم.

حسینی درباره اضافه شدن مریم منظمی به مجموعه وزنه برداری بانوان، گفت: او به تازگی وارد وزنه برداری بانوان شده است و طی روز‌های اخیر به صورت تلفنی با او در ارتباط بودم. همچنان تاریخ اردو‌ها با توجه به شرایط به وجود آمده مشخص نیست و باید ببینیم چه اتفاقی در آینده رخ می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


ملی پوش وزنه برداری بانوان درمورد مشخص نبودن تاریخ رقابت‌های بین المللی و تاثیر این موضوع در روند تمرینات ملی پوشان اظهار داشت: با توجه به اتفاقات اخیر، هنوز تاریخ رقابت‌ها مشخص نیست، اما اگر قرار به برگزاری مسابقات باشد، مدت زمانی را برای آماده سازی ورزشکاران تعیین می‌کنند. البته من هدف گذاری خودم را به صورت بلند مدت قرار داده ام و در برنامه ریزی خودم کاری با مشخص نبودن تاریخ رقابت‌ها ندارم و هر زمانی که قرار به برگزاری اردو‌ها باشد، با آمادگی کامل حاضر می‌شوم تا بتوانم موفق باشم.

انتهای پیام/     

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار