افزایش نرخ کرایه تاکسی در مهاباد

رئیس امور حمل و نقل درون شهری شهرداری مهاباد از افزایش نرخ کرایه ناوگان حمل و نقل درون شهری در این شهرستان خبر داد.

نورانی رئیس امور حمل و نقل درون شهری شهرداری مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، گفت: به منظور اجرای صورتجلسه شورای اسلامی شهر و تائید هیئت تطبیق و کارگروه تنظیم بازار مهاباد نرخ کرایه حمل و نقل درون شهری در این شهرستان افزایش یافت.

او هدف از افزایش نرخ کرایه تاکسی را کمک به معیشت تاکسیرانان اعلام کرد و افزود: براساس این مصوبه نرخ کرایه تاکسی‌های گردشی خطی و ون به ۱۰۰۰ تومان، شرکت‌های حمل و نقل درون شهری (آژانس‌های تاکسی تلفنی) به ۳ هزار و ۸۰۰ تومان، تاکسی تلفنی مرکز ۱۳۳ به ۵ هزار تومان، تمامی تالار‌های سطح شهر ۳ هزار و ۸۰۰ تومان و حق کمیسیون دفاتر آژانس‌ها نیز به ۵ هزار و ۹۰۰ تومان افزایش یافته است.

رئیس امور حمل و نقل درون شهری شهرداری مهاباد اضافه کرد: همچنین کرایه اتوبوس و میدل باس‌های تمامی خطوط سطح شهر ۵۰۰ تومان، اتوبوس‌های خانقاه و یوسفکند هزار تومان و اتوبوس‌های اگریقاش و دریاس به هزار و ۲۰۰ تومان افزایش یافت.

نورانی از شهروندان خواست در صورت هرگونه تغییر نرخ کرایه به دلیل کاهش تعداد مسافر، مراتب را به شماره ٤٢٢٣٣٠٠٠ مرکز سازمان مدیریت حمل و نقل شهرداری اطلاع دهند.

انتهای پیام/ج

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.