از پذیرش ارباب رجوع بدون ماسک در ادارات بروجن جلوگیری می‌شود

فرماندار بروجن گفت: از پذیرش ارباب رجوع بدون ماسک در تمامی ادارات شهرستان جلوگیری می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار شهرستان بروجن در هجدهمین نشست ستاد شهرستانی مقابله با کرونا اظهار داشت: شرکت در میهمانی‌ها و تجمع‌های خانوادگی بسیار خطر آفرین است و شهروندان گرامی از حضور در مکان‌های شلوغ و پر ازدحام به شدت پرهیز کرده و هنگام خروج از منزل ماسک به همراه داشته باشند.

او افزود: برگزاری هرگونه مراسم عزا، عروسی و مجالسی که با اجتماعات همراه باشد در سطح شهر و روستا‌های شهرستان ممنوع است و طبق ماده ۶۸۸ قانون مجازات اسلامی با عاملان ایجاد کانون‌های جمعیتی و تهدید علیه بهداشت عمومی به شدت برخورد خواهد شد.


بیشتر بخوانید


ملکی اضافه کرد: همچنین اصناف ملزم به استفاده از ماسک برای پیشگیری از شیوع بیماری ویروسی کرونا هستند و فعالیت آن‌ها نیز باید در چارچوب دستورالعمل‌های بهداشتی همراه با رعایت فاصله گذاری اجتماعی باشد.

او ادامه داد: تمامی کارمندان در شهرستان ملزم به استفاده از ماسک هستند و از پذیرش ارباب رجوع بدون داشتن ماسک در سطح ادارات نیز جلوگیری می‌شود.

ملکی با تأکید بر اینکه خطر ابتلا به ویروس کرونا جدی است گفت: محدودیت‌های اعمال شده در راستای حفظ سلامت مردم و جلوگیری از شیوع ویروس کرونا است و در زمینه مقابله، در همه بخش‌ها باید با حساسیت ویژه به موضوع نگاه کنیم.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.