فرهنگی در مخالفت با طرح مالیات بر خانه‌های خالی:

بررسی دو فوریت طرح مالیات بر خانه‌های خالی از دستور کار خارج شود

نماینده مجلس گفت: مکتوب دو فوریت طرح مالیات بر خانه‌های خالی در اختیار نمایندگان قرار نگرفته است و باید از دستور کار خارج شود.

بررسی دو فوریت طرح مالیات بر خانه‌های خالی از دستور کار خارج شودبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، محمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر در مجلس شورای اسلامی در مخالفت با دو فوریت طرح «اصلاح ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم از خانه‌های خالی»، گفت: نسخه مجازی این طرح برای نمایندگان وجود ندارد، بر اساس حکمی که در آیین‌نامه داخلی مجلس است باید نسخه اولیه آن  در اختیار نمایندگان قرار بگیرد اما این کار انجام نشد، بنابراین خواهشمندم بررسی آن را به تعویق بیاندازید تا نسخه مجازی آن در اختیار وکلای ملت قرار گیرد.

او افزود:  باید نسخه مجازی آن در اختیار ما قرار بگیرد تا ببینیم  آیا این فوریت و یا دو فوریت را دارد یا خیر. اکنون هیچ موردی قابل مشاهده نیست نه در سیستم که در دستور جلسات است و نه مکتوب آن در اختیار است. به نظر من آیین‌نامه رعایت نشده است و باید در دستورات بعدی قرار دهیم.

قاضی زاده هاشمی نایب رئیس مجلس گفت: تذکر شما وارد است و بررسی دو فوریت طرح مذکور از دستور خارج شد، تا کل محتوا با رعایت شرایط قانونی در دسترس نمایندگان قرار گیرد.

همچنین نایب رئیس مجلس اظهار کرد که با توجه به در دسترس قرار گرفتن محتوای طرح مذکور پس از نطق نمایندگان بررسی آن به دستور بازمی‌گردد.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
فاقد مسکن
۱۰:۰۶ ۲۲ تير ۱۳۹۹
بجای از دسترس خارج کردن قانون مالیات خانه های خالی، آنرا فی الفور اجرا کنید تا قیمت مسکن کاهش یابد.
هرچند نمایندگان بدلیل پرسود بودن سفته بازی مسکن محال است برای مردم دلسوزی کنند واز منافع پشت صحنه ان چشم پوشی کنند.
آخرین اخبار