رسول پناه: بیرانوند گردن ما حق دارد/ یک خط هم از برانکو شکایت نکرده ایم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: بیرانوند یکی از بازیکنان بزرگ تیم ملی و باشگاه پرسپولیس است و گردن ما حق دارد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مهدی رسول‌پناه، سرپرست باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با تلویزیون در خصوص پرواز علیرضا بیرانوند به بلژیک و حضور او در تست‌های پزشکی باشگاه آنتورپ اظهار کرد: ابتدا پیروزی مقابل ماشین‌سازی را به هواداران پرسپولیس تبریک می‌گویم. بیرانوند قرار بود امروز به بلژیک برود، اما مشکل خروج از کشور داشت و احتمال دارد فردا یا یکشنبه به این کشور سفر کند.

او افزود: قرار بود بیرانوند سر تمرین پرسپولیس  بیاید و از او قدردانی شود. بیرانوند یکی از بازیکنان بزرگ تیم ملی است. او  گردن ما حق دارد. امیدوارم بتوانیم قدردان زحمات او باشیم.

رسول پناه در مورد بدهی‌های پرسپولیس به برانکو کالدرون بیان کرد: از زمان حضور من، کوهی از بدهی‌ها گردن ما افتاد، اما توانستیم آن‌ها را مدیریت کنیم تا مشکلی پیش نیاد. بحث برانکو، کالدرون و دستیاران آنها از سال گذشته بوده و تا اینجا رأی اولیه این پرونده‌ها صادر شده است. پرونده برانکو به CAS ارسال شده و ما لایحه‌ای را آماده کرده‌ایم و منتظریم تا رأی نهایی صادر شود.


بیشتر بخوانید


سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: در لایحه ۱۳۰۰ صفحه‌ای، ما یک خط هم از برانکو شکایت نکردیم. او از ما شکایت کرد و دادگاه عالی ورزش از ما مدارک خواست که تمام مدارک را در ۶ صفحه کپی و به این دادگاه ارسال کنیم. همان‌طور که گفتم ما یک خط هم شکایت نکردیم، اما این مسیر طبیعی است که باید یک پرونده طی کند. ما از کسی شکایت نکردیم و قدردان زحمات برانکو هستیم. قرار است ما یک درخواستی هم برای او بفرستیم تا در یک جدول زمانی بدهی‌اش را پرداخت کنیم. همچنین ما توانستیم منابع درآمدی پایداری برای باشگاه ایجاد کنیم. مطالباتی هم از فیفا داریم و تلاش می‌کنیم بدهی برانکو و دستیارانش را پرداخت کنیم.

او درباره انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس گفت: این موضوع در حوزه وزارت ورزش است و همان‌طور که می‌دانید یحیی گل‌محمدی هم این گله‌مندی را داشت.  

رسول‌پناه در پایان در مورد مشکلات بوجود آمده گفت: یک ذی حساب داشتیم که تا ۳۱ خرداد در باشگاه بود. پس از قرار بود برای باشگاه ذی‌حساب جدید معرفی شود. انتخاب ذی‌حساب دست من هم نیست و پروسه‌ای دارد.  

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار