رییس اتاق بازرگانی استان کرمان:

مالیات ها را منطقی تعیین کنید

رییس اتاق بازرگانی کرمان گفت: مدیران مالیاتی کشور باید درتعیین مالیات در استانی مانند کرمان منطقی‌تر برخورد کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ، سیدمهدی طبیب زاده ، رییس اتاق بازرگانی کرمان در جلسه رییس امورمالیاتی کشور با فعالان اقتصادی که در اتاق بازرگانی کرمان ، گفت: دربررسی فضای کسب و کارمشخص شده دغدغه ۷۵ درصد تولیدکنندگان در کرمان، بیمه، بانک و مالیات بوده است.

او تصریح کرد:لازم می‌دانم از امورمالیاتی استان قدردانی کنیم اما بایدگفت آنچه این دغدغه را ایجادکرده محدودیت‌های ناشی از قوانین و مقررات است.

رییس اتاق بازرگانی کرمان افزود: درخواست می‌شود با رفع محدودیت ها تعامل  برای اخذ مالیات بیشتر شود.

طبیب زاده بیان کرد: ما نماینده ثابتی درسازمان مالیاتی کشور داریم اغلب فعالان سوال می‌کنند چه اتفاقی در افزایش درآمد رخ داده که هرساله درآمد‌های مالیاتی استان با رتبه بالایی افزایش دارد و با رشد فزاینده در این حوزه روبرو هستیم.

رییس اتاق بازرگانی کرمان بیان داشت:درک می‌کنیم کشورباید با مالیات اداره شود اما همیشه این افزایش درآمد مشمول شرکت‌های شناسنامه دار می شود.

او گفت: هر زمان نسبت‌ها اعلام می‌شود فعالان اقتصادی نگران قوانین سخت گیرانه مالیاتی می‌شوند.

رییس اتاق بازرگانی کرمان با اشاره به اینکه  ما انتظارداریم برآورد درآمد‌های مالیاتی منطقی باشد تصریح کرد:  ستاد رفع مدانع تولید تسهیلاتی فراهم کردند که مشمول شرکت‌های تولیدی می‌شود، اما اشخاص حقوقی مانند معدن داران وتاجران و... هم باید شامل این مسئله  بشوند.

طبیب زاده بیان کرد:در شرایط فعلی به عنوان دستگاه گیرنده مالیات باید امکانات  و اختیاراتی برای استان ها فراهم کنیم در غیر این صورت اگر نتوانیم این شرایط تسهیلی برای اخذ مالیات را فراهم کنیم تولیدکننده‌ای نخواهد بود که برای سال‌های آتی مالیات بپردازند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۱ ۰۳ مرداد ۱۳۹۹
همین الان هم اکثر تولید کنندگان‌ ورشکست شده اند و چقدر هم‌ از صنوف ها بخاطر تورم بالا و کاهش شدید قدرت مردم و گرانی ارز تعطیل کرده اند حداقل امسال سازمان امور مالیاتی با همه مشاغل و اصناف و تولید کنندگان توافق مالیاتی میکرد و مالیات بسیار اندکی دریافت می نمود ولی متاسفانه این کار را امسال نکرد
آخرین اخبار