شرایط مبهم نفت مسجد سلیمان برای مصاف با فولاد

تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان شنبه هفته آینده باید به مصاف فولاد خوزستان برود، اما بازیکنان این تیم در فاصله ۳ روز مانده به این بازی، دست به اعتصاب زدند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  شب گذشته بازیکنان نفت مسجد سلیمان در اقدامی هماهنگ، بیانیه‌ای اعتراض آمیز در صفحات اینستاگرامی خود منتشر کردند و ضمن انتقاد از بی توجهی‌ها نسبت به تیمشان، اعلام کردند از امروز (چهارشنبه) دیگر حاضر نیستند در تمرینات شرکت کنند و تا زمانی که مشکلات برطرف نشود، به اعتصاب خود ادامه می‌دهند.

اعضای تیم نفت مسجد سلیمان تاکنون ۶۰ درصد از مطالباتشان را دریافت کردند و آخرین دریافتی آن‌ها به ۶ ماه گذشته برمی گردد. این در حالی است که وزارت نفت کمک به ۳ باشگاه تحت تکفل خود را قطع کرده و این موضوع باعث شده باشگاه‌های صنعت نفت آبادان، پارس جنوبی جم و نفت مسجد سلیمان با مشکلات مالی فراوانی مواجه شوند و برای تامین ابتدایی‌ترین امکانات دچار مشکل شوند.


بیشتر بخوانید:


نفت مسجد سلیمان با هدایت مهدی تارتار و بازیکنان کمتر شناخته شده، در رقابت‌های این فصل نتایج خوبی کسب کرده و در نیمه بالایی جدول حضور دارد. با در نظر گرفتن شرایط هر ۳ باشگاه نفتی، می‌توان گفت که این تیم‌ها در لیگ نوزدهم جایگاه قابل قبولی به دست آوردند، اما کمبود‌های مالی ممکن است در ادامه روند رضایت بخش این تیم‌ها را متوقف کند.  

زردپوشان مسجد سلیمانی شنبه هفته آینده باید در خوزستان به مصاف فولاد بروند، اما اعتصاب بازیکنان این تیم شرایط مبهمی ایجاد کرده و نفت مسجد سلیمان که اکنون باید روند آماده سازی خود را پشت سر بگذارد، درگیر تبعات ناشی از مشکلات مالی شده و شرایط این تیم برای مصاف روز شنبه با تیم فولاد مبهم است.

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار