دهمرده تذکر داد؛

مجلس به وظیفه ذاتی‌اش در نظارت بر سوء‌مدیریت‌ها عمل کند

نماینده زابل، زهک و هیرمند گفت: مجلس به وظیفه ذاتی خود عمل و بر سوءمدیریت، تبعیض و بی عدالتی در ابعاد مختلف کشور نظارت کند.

جلوگیری از توزیع نامناسب منابع/ مجلس به وظیفه ذاتی‌اش در نظارت بر سوء‌مدیریت‌ها عمل کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، حبیب الله دهمرده، نماینده  زابل، زهک و هیرمند در مجلس شورای اسلامی در تشریح تذکر‌های شفاهی خود و در صحن علنی امروز خطاب به دولتمردان گفت: اعتماد به مستکبران حقیقتاً خطای نابخشودنی است.

او ادامه داد: چرا این همه انفعال و وادادگی درباره گرانی‌های کمرشکن و افسار گسیخته در ابعاد مختلف بازارهای مسکن، خودرو، سکه و ارز وجود دارد؟ لزوم برخورد جدی با مفسدان دانه درشت و آقازاده‌ها شبیه مرحوم خلخالی حس می‌شود.

دهمرده خطاب به هیئت رئیسه مجلس بیان کرد: مجلس به وظیفه ذاتی خود عمل کند و بر سوءمدیریت، تبعیض و بی عدالتی در ابعاد مختلف کشور نظارت کند.


بیشتر بخوانید


نماینده مجلس یازدهم بیان کرد: امروز بیش از کمبود منابع، توزیع نامناسب منابع مشکل زاست؛ بیکاری و مشکلات معیشتی، آستانه تحمل مردم را بریده است و مجلس هر چه سریعتر در این باره بیندیشد.

او تصریح کرد: همسان سازی حقوق بازنشستگان و حقوق مدافعان سلامت به ویژه در استان سیستان و بلوچستان، کمبود تجهیزات مخصوصاً کیت آزمایشگاه‌ها و تشکیلات آنها از معضلات دیگر کشور است.

دهمرده به مسئولان آموزش و پرورش تذکر داد: درباره کنکور، عدالت آموزشی، رتبه‌بندی معلمان، اعمال مدرک، خرید خدمتی‌ها و حق‌التدریس‌ها و  غیر انتفاعی‌ها تصمیم جدی بگیرید.

این نماینده مجلس همچنین در بخشی دیگر از تذکرهای ملی‌اش به حق آبه ایران از افغانستان، جلوگیری از حاشیه نشینی و تصویب منطقه آزاد سیستان و مشکلات ریزگرد‌ها برای مردم سیستان و بلوچستان اظهار کرد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار