یحیی سریع: واشنگتن در پشت تجاوز به یمن قرار دارد

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت آمریکا در پشت تجاوز به یمن قرار دارد و حمایت تسلیحاتی می‌کند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از المیادین، یحیی سریع، سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در سخنانی گفت واشنگتن در پشت تجاوز به یمن قرار دارد و این کشور طرفی است که حمایت تسلیحاتی می‌کند، اهداف مورد حمله را مشخص می‌کند و جنایت فجایع در حق ملت یمن را می‌پوشاند.

یحیی سریع در کنفرانسی مطبوعاتی در خصوص آخرین تحولات نظامی در صحنه یمن گفت: نیرو‌های یمنی موفق شده اند مجموعه بزرگی از تسلیحاتی را که آرم «توسعه بین المللی آمریکا» بر آن نقش بسته، کشف کنند.

او در ادامه گفت: اداره توسعه آمریکا به دنبال اقدامات اطلاعاتی در قالب شعار‌های انسان دوستانه است. موضع آمریکا در پشت محاصره کشورمان قرار دارد و ملت ما با سلاح‌های آمریکایی کشته می‌شوند. ملت ما در رنج و درد است؛ چرا که آمریکا ابزار‌های نظامیان سعودی و اماراتی را تأمین می‌کند.

او در ادامه افزود: تمامی اهداف نیرو‌های ما یا نظامی است یا دارای طبیعت نظامی بوده و یا اینکه دارای ارتباطی نظامی است.
او همچنین گفت: نیرو‌های ما موفق شدند عملیات نظامی منحصر به فردی را که در حملات متمرکز بر اهداف حساس در چارچوب هدف‌های اعلام شده قرار داشت، به انجام برسانند.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن همچنین تصریح کرد: به دشمن مژده می‌دهیم که این تنها عملیات انتقامجویانه شهید صماد نیست؛ بلکه سلسله عملیات هایی، تختخواب‌های تان را هدف گرفته است. آن‌هایی که برادرانمان را در نجد، حجاز و عسیر هدف قرار دادند، دشمنی هستند که با باتری‌های پاتریوت که بر خانه‌ها فرود می‌آید، هدف می‌گیرند.

یحیی سریع گفت: هیچ نیرویی در روی زمین نمی‌تواند عملیات نظامی مشروع ما را متوقف کند. وضع نظامی ما امروز بسیار بهتر از آن چیزی است که قبلا بود و شگفتنی‌های ارتش یمن متوقف نخواهد شد.

او گفت: جنگ شما اقتصادی است و دارای پیامد‌های وخیمی است و آتش آن تا عمق خانه هایتان بزودی خواهد رسید. ما با تمامی ابزار‌های موجود از یمن دفاع می‌کنیم، حتی اگر شده با سنگ باشد و هرگز تسلیم نخواهیم شد.

سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن در پایان گفت: مأرب خانه مزودوران پادشاهی سعودی و هتل‌های ریاض و ابوظبی نیست؛ بلکه به افراد آزاده و شریف تعلق دارد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۱ ۱۷ تير ۱۳۹۹
صد البته شک نکن
آخرین اخبار