ضرورت تقویت چرخه تولید/ شناسایی و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی و صنعتی

فرماندار بروجن گفت: به منظور تقویت چرخه تولید باید مشکلات واحد‌های تولیدی را شناسایی و رفع کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، مسعود ملکی فرماندار بروجن در بازدید از واحد‌های تولیدی و صنعتی کاشی ارس، نهان گل و نساجی نگین به همراه مدیرکل کار، تعاون و رفاه اجتماعی چهارمحال و بختیاری با اشاره به شرایط حساس کنونی کشور و ضرورت تقویت چرخه تولید، بر شناسایی و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی تأکید کرد.

او افزود: کارگران و کارفرمایان نقش کلیدی در توسعه و پیشرفت کشور دارند و پشتوانه حقیقی استقلال اقتصادی کشور درگرو فعالیت‌های مسئولانه کارگران و تعامل مثبت و سازنده با مدیران واحد‌های تولیدی است.


بیشتر بخوانید


ملکی با بیان اینکه در حال حاضر شش هزار و ۸۶۹ نیروی جوان در شهرک‌های صنعتی بروجن، سفید دشت، گندمان، بلداجی و فرادنبه مشغول به تولید و فعالیت هستند اضافه کرد: از طریق کمیته کارگری، ستاد تسهیل و رفع موانع تولید، شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی و... دغدغه و مطالبات صنعتگران را رصد و پیگیری می‌کنیم.

او ادامه داد: در سالی که از سوی مقام معظم رهبری به عنوان «جهش تولید» نامگذاری شده است از هیچ خدمتی در مسیر تحقق برنامه‌ها در بخش صنعت فروگذار نخواهیم بود و باید از همه ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های موجود دولتی و مردمی در راستای حمایت از سرمایه گذاران و کارآفرینان بهره گرفته شود.

ملکی تأمین مواد اولیه، کمبود نقدینگی و تأمین ارز، تخصیص تسهیلات سرمایه در گردش، پرداخت تسهیلات سرمایه ثابت، بازاریابی و تلاش برای فروش تولیدات را از مهم‌ترین مشکلات صنایع شهرستان بروجن بیان کرد.

او در پایان از پرداخت ۳۷ میلیارد تومان تسهیلات مشاغل پایدار روستایی و عشایری در شهرستان بروجن با اشتغالزایی ۷۱۳ نفر در سال جاری خبر داد.

بروجن از شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری است که مرکز آن (شهر بروجن) در فاصله ۶۲ کیلومتری شهرکرد مرکز استان قرار دارد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.